|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gewoon w88 op een volgende tsunami, kej dr heen surfen |
|
quote: Uiteraard mag jij mee, jij kan namelijk boosaardig kijken en dat is wel nodig voor het afschrikken van boefjes! quote: Tja en tot die tijd kan men gewooooooon blijven storten! Ik roei er over een tijdje wel heen dan want surfen kan ik niet. Trouwens, wat is dat w88? Breezah voor...? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-01-2005 0:26] |
|
Ben gekke henkie nie .. mijn geldblijft in mijn portemonnee |
|
Ik heb gister de overgebleven muntjes (van nieuwjaarsfeest) gedoneerd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Vrek! |
|
quote:Als jij zo sociaal bent .. 102908478 |
|
Pff, jij hebt zelf werk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ja heey zeg, ik was eerder met mijn actie hoor. Ik breng het persoonlijk weg in een roeibootje tijdens de volgende tsunami, veel betrouwbaarder dan storten op jou rekening. |
|
Hmm iig schijnt Nasum door de tsunami verzwolgen te zijn... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
de zanger bedoel je ... |
|
niets nieuws ofwel? Suck my piss |
|
quote: Gaan ze door dan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Denk niet dat helpen zin heeft. Ten eerste blijft een groot gedeelte van het geld 'plakken' aan de vingers van allerlei mensen die iets te zeggen hebben bij zo'n hulp-operaties. Ten tweede zie ik het als iet volkomen natuurlijks. De wereld is ver overbevolkt en de natuur probeert op zo'n manier de bevolking in de hand te houden. Dieren zijn er veel minder en sommigen zelfs bijna helemaal niet minder. Waarom is daar niks mee gebeurt? Simpelweg om de populatie in stand te houden. Waarom gebeuren zulke rampen veelal in de armere landen vraag je dan. Gewoonweg omdat daar veel de over-populatie het grootst is (India, Bangladesh enz.). De wetten van de natuur blijven gelden, hoeveel geld er ook naar toe gaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb dichter bij huis iemand die hulp kan gebruiken,dus de slachtoffers in Azie moeten wachten... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Laat me raden, een vis? |
|
quote: |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: *proest* spelfout weggehaald... |
|
quote: mss dat ik wel een fonds opricht voor Jenje Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Doe maar! *blub blub* |
|
quote:OJa, dus als daar niet zoveel mensen hadden gewoond, dan waren noch die aarbeving, noch die tsunami er geweest? Waarom 'kiest' de natuur dan een gebied uit dat minder dichtbevolkt is dan Nederland? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee, maar als er in dat gebied niet zoveel bossen en andere natuurlijke water tegenhouders waren gekapt/vernietigd voor hotel en huizenbouw, dan woonden er ook niet zoveel mensen dichtbij de kust. Konden er bij eventuele tsunami's ook niet zoveel mensen om het leven komen, simpelweg omdat zij daar niet leefden/woonden. Kijk naar de oude volkeren, die woonden een aardig eindje uit de kust weg en hebben het allemaal overleefd. Het volk wat werkt in de toerisme en toeristen zijn nu slachttoffer geworden. |
|
Ja, want een bos houdt een 4 a 5 meter hoge vloedgolf ook zo enorm tegen! Zo ver ik weet wonen er al eeuwenlang mensen op die eilanden .... |
|
quote: Niet helemaal nee, maar wel meer dan dat een zandstrand doet met wat lullige palmboompjes. Klopt dat er al eeuwen lang mensen op die eilanden wonen, de meesten wonen een stuk uit de kust. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |