|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Psssstt CHellie doet wat bij ING ... |
|
mag ik een klein beetje van je opbrengst? krijg je bier van me!! Bruce Banner |
|
quote: Dan nog... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb wel wat gestort ook.. maar ging gisteren lichtelijk over me nek toen ik zo'n indisch vrouwtje Allah zag bedanken voor het eten en de hulp? hmmmzzz.. wist niet dat hij een vette bankrekening had... carcasstrid |
|
Waarschijnlijk zal ze dan denken dat Allah in zijn onmetelijke goedheid de mensen heeft doen aanzetten tot het verrichten van dergelijke goede daden zoals de levering van voedsel en kleding... Als toch alles ondergeschikt is aan de goddelijke macht is het makkelijker die Allah te bedanken dat iedere individuele geldstorter of landen en instanties waar die vrouw nog nooit van heeft gehoord... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Hehehe op het nieuws iets mogen aanhoren over verkeerde afschrijvingen door giro 555. Dubbele bedragen afboeken enzo, moeten ze nog terug gaan dokken ook |
|
quote: Klopt, bij een aantal mensen die via de internetsite van giro 555 bedragen hebben overgeboekt is het bedrag dubbel afgeschreven. Als het goed is dan is het bedrag vandaag teruggeboekt. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Nederland maar roepen hoeveel ze wel niet gestort hebben, blijkt het bedrag van geen kant te kloppen. |
|
quote: Haha, inderdaad Het ging volgens mij om een paar, zeg 2 á 3 miljoen euro. Dus niet een overgroot deel van het totale bedrag Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Maar toch wel even wat miljoentjes. |
|
quote: Dit is bij mij gebeurt ja. Ik ontving deze mail: U hebt onlangs een éénmalige machtiging afgegeven via onze Internetsite www.giro555.nl. De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) zijn vanmiddag geïnformeerd over een dubbele afboeking, die ten onrechte bij u in de nacht van 11 op 12 januari is afgeboekt. Wij bieden u hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan. De SHO stelt alles in het werk om morgen deze dubbele afboeking terug te storten op uw rekening. De incassoprocedures zijn aangescherpt waardoor dergelijke fouten niet meer zullen voorkomen. Wij danken u nogmaals voor uw gift. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ja, ik heb 20 euro gegeven, maar dat was omdat ik er afgelopen zomer ben geweest (Thailand) en ik zie het al voor me, die grote golven over dat miniscule bungalopark. Op school hadden we een discussie hierover: nederland moet wakker worden en niet alleen maar achter de media aanlopen; door azie zijn we alles vergeten. Ik ben er mee eens. |
|
quote: |
|
|
|
Mja niet dus, er is teveel geld en er zijn teveel hulp organisaties. ze lopen elkaar in de weg. En waarom hier opeens wel geld voor geven en voor de andere tig duizend miljoen andere gebieden waar wat aan de hand is niet??? maar nee dit spreekt ons aan en er zijn wel 12 nederlanders verzopen och jee, nee dan is het wel erg hoor Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
Giro 678. Help mij aan een nieuwe gitaar ik heb het nodig Wake up and sniff my dead hamster's carcass |
|
Giro 666. Als er genoeg geld is ingezameld word er een tsunami voor de kust van Marokko georganiseerd spelfout weggehaald... |
|
quote: Hoeveel wil je hebben? |
|
quote:Fijn, dan komen er nog meer marokkanen hierheen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: ROFL |
|
2e kerstdag en 2e paasdag.. hmm ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: is dit een hint.. ben benieuwd, nog even wachten en we weten het. |
|
als er binnen 1,5 uur niets vernomen is dan is een tsunami uitgesloten.(RTL) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: vol verwachting klopt ons hart |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |