|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die gasten daar hebben nauwelijks geld om zichzelf fatsoenlijk te kunnen onderhouden, laat staan dat ze in staat zijn ons te helpen There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Ook dat is natuurlijk onzin die nergens op gebaseerd is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hoe zie jij het dan? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:Wij bezuinigen nu op het onderhoud van onze opa´s en oma´s, om die mensen daar te helpen. Als zij wat geld op hun leger besparen, hadden ze ook geld over om ons in geval van zo´n ramp te helpen. Het zijn daar een frikkin´ anderhalf miljard mensen, die allemaal een beetje geld zouden kunnen besparen om ons te helpen, tegen minder dan 300 miljoen mensen hier, die geld besparen om hun te helpen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
oke There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Geld inzamelen tegen de natuur is imho een beetje pissen tegen de wind in ... een zooi gezeik en nog word je nat ... oftewel, ik deel de mening vn Snaack: Sterf hippie |
|
van mij mag dit topic bij ONZINNIG GELUL! wat een kortzichtige opvattingen hier allemaal......is gewoon triest. |
|
*pun* Ik zie je punt niet .. |
|
..euhm, topic een beetje doorgelezen?.... we hebben het blijkbaar erg slecht in NL.....waarom geld geven als we tegelijkertijd moeten bezuinigen...? die geldelijke potjes voor ontwikkelingshulp zijn er altijd al geweest en al waren ze er niet geweest dan nog mag er wel degelijk wat gegeven worden...35 miljoen is nu ook weer niet zoveel..als je bekijkt hoe duur ons nieuwe speelgoed vliegtuigje en die mooie nu al verouderde treinlijn kosten..., maar blijkbaar wordt er anders over gedacht.. btw niet door iedereen. |
|
.. kortzichtig ... punt niet zien .. pun ... pff lost yer humor? (ik geef overigens aan geen enkel doel geld) |
|
quote:Geld inzamelen is onderdeel van de natuur. Een balans wordt hersteld. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: de mens streeft naar een vorm van eerlijkheid en is niet puur egoistisch. speltheorie ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ut zal wel de korte nacht/ochtend geweest zijn.... geld geven is onderdeel van een groter gedachtengoed...in je eentje krijg/heb je het moeilijker als je bijv. ziek/armoedig/dakloos bent. Je hebt hulp nodig en die is in vele vormen te gieten....ah whatever...ik ga schansspringen kijken |
|
quote:ROFL |
|
quote:lees eerst dat stukje maar ik zeg niet dat de mens eerlijk is maar de mens is niet 100% egoistisch en streeft een beetje naar eerlijkheid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Verschil moet er wezen. Oud Vuil. |
|
quote: Geniaal dat plaatje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik heb via mijn werk, de post, een verlof uur overgemaakt. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:Als ik de volgende week een uurtje extra werk buiten mijn normale tijden maakt mijn werkgeefster 25 euro over naar 555. Dat zal ik dus wel gaan doen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hee ik heb ook een actie op poten gezet! Als iedereen nu 1 euro voor de mensen in Azie stort op mijn rekening, dan breng ik het geld er persoonlijk naar toe als ik genoeg geld heb om de vliegreis te kunnen betalen.. En ja dit is een serieuze actie (niet mijn actie) waar mensen dus geld naar toe storten. Mooie manier om je spaarrekening te spekken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 01-01-2005 23:48] |
|
quote: Ik vraag me af hoeveel zo'n actie binnen haalt. Als het 10 euro is zou ik het al veel vinden. |
|
Dat wordt liften. Oud Vuil. |
|
tja, wie trapt daar nou in? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Hoezo? Het is een goedbedoelde actie hoor en ik breng het geld echt erheen zodra ik een ticket kan betalen. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |