|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb nog 3 exemplaren liggen van deze handgenummerde digi-cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: FUCK!!! Dit is erg gaaf! Die stem is geweldig! Ik moest meteen aan de eerste van godsend denken, met dan swano dus. |
|
Nice ey! |
|
Whoohooww... Heel erg goedz mán!! Wrede stem indeed!! Mazzels Another Day, Another Way .... |
|
het album is erg goed ja... maar ik heb toch het gevoel dat er iets meer ingezeten had... het mist net dat tikkeltje exta wat het album brilliant zou kunnen maken... |
|
Fallen = Heersch! Maar heeft iemand een idee waar je shirts van Fallen kan halen enzo? |
|
Nee |
|
He ouwe was jij diegene die nog belang bij een Uaral cd had? Ik heb er misschien nog ergens 1... [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 17-09-2005 1:03] |
|
Euhm .. zegt me wel iets ... Wasda ook alweer? |
|
Baggerzooi uit Chili... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Edit. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 17-09-2005 21:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Damn, heb deze CD nog steeds niet geluisterd... |
|
Zat ik juist naar te luisteren! Prima valiummuziek! signature |
|
quote:Damn kerel, mis je echt wat, unieke funeral doom |
|
quote: Ik kan niet alles hebben he. Maar deze CD/band ben ik compleet uit het oog verloren. Kijken of ik nog ergens wat geluidsfragmenten kan vinden. |
|
quote:Op de fp staat de link wel |
|
quote: This Account Has Been Suspended?? Kennelijk vinden ze het niet zo belangrijk om een eigen website te hebben... Bedenk met net dat ik ooit weleens een MP3tje van ze had. Even zoeken... |
|
Hmm idd, stond op zelfde server als Funerla homepage, die is ook weg |
|
Zijn er meer bands in het genre van Fallen, Mourning Beloveth, Uaral etc...? Zo ja welke mail me es een lijst of spam et hier ofzo! Danke! |
|
je kan, naast de adviezen van de lui hier, ook zoeken op doom, en er gaat een trieste, langzame wereld voor je open succes Bruce Banner |
|
|
|
Maar daar staan een boel van die kut bands tussen... Ik zoek de wat serieusere shit. Weet je nog een band in het straatje pallen dan? ( en nee ben niet zo bekend in doom) |
|
Funeral Skepticism Esoteric Thergothon Thorrs Hammer |
|
My Dying Bride Unholy Shape of Despair Evoken Dolorian |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |