|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja zag ik ook al eens, geen mooi shirt ... |
|
|
|
Op myspace.com/doomfallen is een nummer te beluisteren met de 'oude' zanger dat niet op het album is verschenen. |
|
quote: Nieuwe nummers met de zangeres van Skumring op vocalen zijn daar nu ook te beluisteren! Erg gaaf! |
|
ey damn .. straks thuis eens luisteren |
|
zeker niet slecht neen komt die weer limited uit? signature |
|
Met de dood van Chrsitian Loos zal het wel even duren voordat de nieuwe CD uitkomt, vrees ik. |
|
Ja Al bekend waaraan ie overleden is trouwens?? |
|
Nee, daar heb ik nergens iets van kunnen vinden. |
|
Zo, de nieuwe CD van Fallen gaat een dubbel CD worden volgens zangeres Cecilie. Ze zou nog bezig zijn met de zang. Wanneer het uit moet komen is (uiteraard) nog onbekend. |
|
Hmm interessant ... hopelijk gaan ze wel wat evolueren, een kopie van de vorige hoef ik niet |
|
quote: Alleen op gebied van zang zal het verschillen met de vorige denk ik. Ze gebruiken nu drie verschillende stemmen die alle drie geweldig klinken. |
|
Weet iemand de status van deze band? Kan zelfs de Myspace pagina niet meer vinden. |
|
Heel erg stil ja ... |
|
MA zegt status: Active |
|
Skumring is trouwens ook zo d00d als een pier lately ... |
|
quote: Ja inderdaad... De profile op Myspace is dus verwijderd. Dat voorspelt niet veel goeds... |
|
Hmmm had er al een hard hoofd in naar het overlijden .. |
|
Fallen is blijkbaar niet helemaal dood: FALLEN have no completed the line-up with the talented Jarno from SHAPE OF DESPAIR handling the synth/orchestration.The band is working on an upcoming album. Maar wat gaan ze met het reeds opgenomen materiaal doen? De line-up van die opnamens is dus nu uit elkaar. |
|
Iemand ooit nog wat van Fallen gehoord? Zou zooo jammer zijn |
|
Zo jammer ja dat de opnames met Cecilie van Skumring en Damian van Mournful Congregation nooit zijn gereleased. Had ooit de fragmenten op hun Myspace omgezet naar MP3, kan ze nu niet meer vinden... Klonk geweldig. |
|
quote: De CD is opnieuw uitgebracht! En met twee nieuwe nummers. Alleen helaas niet de nummers met bovenstaande personen. http://solitude-prod.com/blog/lang/eng/2015/07/sp-107-15-fallen-fallen/ |
|
heb ook gezien ja signature |
|
|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |