IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Fallen Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-02-2006 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja zag ik ook al eens, geen mooi shirt ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-05-2006 11:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zeer interessant nieuwtje:

CECILIE FROM SKUMRING ON VOX ON THE UPCOMING FALLEN RECORDINGS!!

Former vocalist Kjetil Ottersen has quit due to other priorities. We are proud to announce that Cecilie Langlie from Skumring has joined the Fallen ones on upcoming recordings. There will also be a guest appearance by Damian from Mournful Congregation. The new material has a touch of classic Funeral-vibe. Samples will be added soon!

Jammer dat die Kjetil is gestopt, maar wel twee zeer goede vervangers zeg!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-05-2006 11:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 28-05-2006 15:34 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Op myspace.com/doomfallen is een nummer te beluisteren met de 'oude' zanger dat niet op het album is verschenen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-08-2006 12:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2006 15:34 schreef Mark Z het volgende:
Op myspace.com/doomfallen is een nummer te beluisteren met de 'oude' zanger dat niet op het album is verschenen.


Nieuwe nummers met de zangeres van Skumring op vocalen zijn daar nu ook te beluisteren! Erg gaaf!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2006 12:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ey damn .. straks thuis eens luisteren


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-08-2006 14:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker niet slecht neen

komt die weer limited uit?


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-11-2006 20:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Met de dood van Chrsitian Loos zal het wel even duren voordat de nieuwe CD uitkomt, vrees ik.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2006 20:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja

Al bekend waaraan ie overleden is trouwens??


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-11-2006 21:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nee, daar heb ik nergens iets van kunnen vinden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-03-2007 12:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo, de nieuwe CD van Fallen gaat een dubbel CD worden volgens zangeres Cecilie. Ze zou nog bezig zijn met de zang. Wanneer het uit moet komen is (uiteraard) nog onbekend.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-03-2007 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm interessant ... hopelijk gaan ze wel wat evolueren, een kopie van de vorige hoef ik niet


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 29-03-2007 14:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2007 13:18 schreef Jenje het volgende:
Hmm interessant ... hopelijk gaan ze wel wat evolueren, een kopie van de vorige hoef ik niet


Alleen op gebied van zang zal het verschillen met de vorige denk ik. Ze gebruiken nu drie verschillende stemmen die alle drie geweldig klinken.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-10-2007 9:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Weet iemand de status van deze band? Kan zelfs de Myspace pagina niet meer vinden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2007 9:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heel erg stil ja ...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2007 9:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

MA zegt status: Active


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2007 9:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Skumring is trouwens ook zo d00d als een pier lately ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-10-2007 10:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2007 9:52 schreef Jenje het volgende:
Skumring is trouwens ook zo d00d als een pier lately ...


Ja inderdaad...

De profile op Myspace is dus verwijderd. Dat voorspelt niet veel goeds...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-10-2007 10:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm had er al een hard hoofd in naar het overlijden ..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-03-2008 12:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Fallen is blijkbaar niet helemaal dood:

FALLEN have no completed the line-up with the talented Jarno from SHAPE OF DESPAIR handling the synth/orchestration.The band is working on an upcoming album.

Maar wat gaan ze met het reeds opgenomen materiaal doen? De line-up van die opnamens is dus nu uit elkaar.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-08-2011 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand ooit nog wat van Fallen gehoord?

Zou zooo jammer zijn


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-08-2011 8:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zo jammer ja dat de opnames met Cecilie van Skumring en Damian van Mournful Congregation nooit zijn gereleased.

Had ooit de fragmenten op hun Myspace omgezet naar MP3, kan ze nu niet meer vinden... Klonk geweldig.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-07-2015 8:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2006 11:39 schreef Mark Z het volgende:
Zeer interessant nieuwtje:

CECILIE FROM SKUMRING ON VOX ON THE UPCOMING FALLEN RECORDINGS!!

Former vocalist Kjetil Ottersen has quit due to other priorities. We are proud to announce that Cecilie Langlie from Skumring has joined the Fallen ones on upcoming recordings. There will also be a guest appearance by Damian from Mournful Congregation. The new material has a touch of classic Funeral-vibe. Samples will be added soon!



De CD is opnieuw uitgebracht! En met twee nieuwe nummers. Alleen helaas niet de nummers met bovenstaande personen.

http://solitude-prod.com/blog/lang/eng/2015/07/sp-107-15-fallen-fallen/


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-07-2015 11:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb ook gezien ja


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-12-2019 8:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen