|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet Debuut is imho best een klassiekertje |
|
Is idd effe wennen .... maar als je Peter Steele trekt, dan hem ook wel ... |
|
quote:Ik zal het nog eens een paar keer luisteren. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Schijffie is weer verkrijgbaar bij displeased ! |
|
Ik zag het ja. Besteld. |
|
Vriendin gebruikt deze tegenwoordig om in slaap te vallen. signature |
|
Ik dacht dat jij al slaapverwekkend genoeg zou zijn .... |
|
quote: Oei, vet! Ben ik nog op tijd? [edit] Ja dus, besteld! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 22-11-2005 19:16] |
|
quote: dankje, maar hààr orgasmes wekken alleen maar meer zin op. signature |
|
Hij is binnen gekomen! Pracht artwork erbij zeg met oa een schilderij van Francisco de Goya dat Reverend Bizarre ook eerder heeft gebruikt. |
|
Nice he, zowiezo mooie hoes ... |
|
quote: Daar kan je best wel eens gelijk in hebben. Hij is in ieder geval niet uit mijn kop weg te slaan! NP: Now That I Die Erg jammer dus eigenlijk dat ze bij het volgende album gebruik maken van gastzangers. Die stem van het eerste album vind ik zo geweldig. |
|
wa-wa-waaaattt zanger weg? |
|
Gave band wel, maar kan het niet te lang horen. Disko Disko Partizani |
|
Je vind het goed, maar je kunt er niet lang naar luisteren? Beetje tegenstrijdig he .. |
|
Ik heb hem pas een keer geluisterd, klinkt gaaf. Moet wel even wennen aan de zang trouwens... |
|
quote: Ik vind het gaaf voor zo nu en dan, het is gewoon niet mijn ding, en dat zal doom sowieso niet worden. Tegenstrijdig is dat niet, gewoon eerlijk wel. Disko Disko Partizani |
|
Fallen (Nor) - A Tragedy's Bitter End Full-length, Aftermath Music December 13th, 2004 deze is dus niet meer voor de jaarlijst. jammer eigenlijk signature |
|
quote: Inderdaad, zou mijn nummer 1 zijn geweest. |
|
Die is later uitgekomen dan 13-12-2004, die CD heeft fikse vertraging opgelopen destijds en mag dus wel in de nieuwe jaarlijst meegeteld worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
staat er bij deze in! signature |
|
Bij mij ook, op een zeer verdiende 2e plaats. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij mij ook! Vierde plaats weliswaar, maar ja Crowbar he ... |
|
quote: Waarschijnlijk hier gekocht: http://aftermathshop.com/oscommerce/product_info.php?products_id=178 Klote dat het zwart/wit is... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |