|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
DANKE! maar ik stap af van MDB die zijn G A I |
|
Mournful Congragation My Shameful Ook erg leuke bands |
|
will check! |
|
Lol, volgens mij heeft elke Doom band wel een nummer dat Morphia heet |
|
Check Crowbar dan ook meteen Ietwat anders maar zeer donker ende somber |
|
Al een tijdje niet meer geluisterd, toch maar weer eens opzetten want die Fallen plaat is echt geniaal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
site is offline |
|
quote: Ook zo'n CD die ik uit het oog verloren ben... |
|
Heb de CD nu geluisterd. Vind de vocalen erg gaaf. Lekkere sfeervolle funeral doom! |
|
Als iemand weet waar deze cd nog te vinden is. Let me know please signature |
|
Hub HAD ze .. Displeased HAD ze .. check die eens ... |
|
temp. not in stock signature |
|
Heel misschien dat Aftermath er nog enkele heeft (hij heeft ze tenslotte ook uitgebracht). Er komt in ieder geval geen herpersing van. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Firebox heeft er nog meer dan tien in voorraad. http://www.firebox.fi/?page=eng [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-10-2005 19:58] |
|
Heeft MArk em al besteld? |
|
quote: Hehe, nee nog niet. Op DDD IV weer een aantal dingen ingeslagen, dus ik wacht nog eventjes. Ik hou de Firebox site echter wel in de gaten, want ik wil niet achter het net vissen. |
|
Overigens zag ik iemand daar lopen met een shirt van Fallen ... zag er wel ietwat zelf gefabriceerd uit (vooral voorkant) maar toch ... |
|
Ja dat viel mij ook op. Was geloof ik zelfs zwart/wit, dus hij zal zelf wel iets gemaakt hebben. Zag er wel leuk uit. Dolorian topic nog bekeken? [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-10-2005 20:14] |
|
Fallen vind ik ook een gaaf project. Ik vind het nummer Gravdans echt prachtig. |
|
quote: thanx! signature |
|
Vandaag toegekomen! de print van de DIGI is wel ondersteboven en de plastiek zit aan de achterkand van de voorkant maar geen probleem. signature |
|
nee ... dat hoort zo .... |
|
Oeh, Funeral Doom. Gauw eens proberen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Nieuws: Fallen are currently finishing up the recording of 7 new songs. There are just some vocals and mixing left. These songs will have guest appearances by Damon of Mournful Congregation doing vocals on one song, and Sechdamon and Destructhor of Zyklon/Myrkskog doing vocals and guitarsolo. There have also been a recording of a Dead Can Dance tribute song with lyrics from the late Einar Fredriksen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |