IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Fallen Vorige pagina | Volgende pagina
Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 17-09-2005 20:12 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

DANKE! maar ik stap af van MDB die zijn G A I



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2005 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mournful Congragation
My Shameful

Ook erg leuke bands


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 17-09-2005 20:16 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

will check!



Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 17-09-2005 20:18 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

Lol, volgens mij heeft elke Doom band wel een nummer dat Morphia heet



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2005 20:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Check Crowbar dan ook meteen

Ietwat anders maar zeer donker ende somber


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-09-2005 21:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Al een tijdje niet meer geluisterd, toch maar weer eens opzetten want die Fallen plaat is echt geniaal


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-09-2005 21:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geinteresseerden in Fallen shirts moeten Anders Eek een mailtje sturen (mailadres te vinden op de Funeral site neem ik aan), als het goed is heeft hij er een paar liggen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-09-2005 21:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

site is offline


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-09-2005 12:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 20:12 schreef Jenje het volgende:
Mournful Congragation

Ook erg leuke bands


Ook zo'n CD die ik uit het oog verloren ben...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-10-2005 19:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heb de CD nu geluisterd. Vind de vocalen erg gaaf. Lekkere sfeervolle funeral doom!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2005 19:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Als iemand weet waar deze cd nog te vinden is. Let me know please


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 19:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hub HAD ze .. Displeased HAD ze .. check die eens ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-10-2005 19:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

temp. not in stock


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-10-2005 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heel misschien dat Aftermath er nog enkele heeft (hij heeft ze tenslotte ook uitgebracht). Er komt in ieder geval geen herpersing van.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-10-2005 19:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Firebox heeft er nog meer dan tien in voorraad. http://www.firebox.fi/?page=eng

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-10-2005 19:58]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heeft MArk em al besteld?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-10-2005 20:11 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 20:07 schreef Jenje het volgende:
Heeft MArk em al besteld?


Hehe, nee nog niet. Op DDD IV weer een aantal dingen ingeslagen, dus ik wacht nog eventjes. Ik hou de Firebox site echter wel in de gaten, want ik wil niet achter het net vissen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-10-2005 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Overigens zag ik iemand daar lopen met een shirt van Fallen ... zag er wel ietwat zelf gefabriceerd uit (vooral voorkant) maar toch ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-10-2005 20:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja dat viel mij ook op. Was geloof ik zelfs zwart/wit, dus hij zal zelf wel iets gemaakt hebben. Zag er wel leuk uit.

Dolorian topic nog bekeken?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 03-10-2005 20:14]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 05-10-2005 19:05 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Fallen vind ik ook een gaaf project. Ik vind het nummer Gravdans echt prachtig.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2005 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 19:58 schreef Mark Z het volgende:
Firebox heeft er nog meer dan tien in voorraad. http://www.firebox.fi/?page=eng



thanx!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-10-2005 21:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Vandaag toegekomen!

de print van de DIGI is wel ondersteboven en de plastiek zit aan de achterkand van de voorkant maar geen probleem.


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-10-2005 21:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee ... dat hoort zo ....


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 28-10-2005 22:05 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Oeh, Funeral Doom.
Gauw eens proberen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-11-2005 18:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nieuws:

Fallen are currently finishing up the recording of 7 new songs. There are just some vocals and mixing left.
These songs will have guest appearances by Damon of Mournful Congregation doing vocals on one song, and Sechdamon and Destructhor of Zyklon/Myrkskog doing vocals and guitarsolo.
There have also been a recording of a Dead Can Dance tribute song with lyrics from the late Einar Fredriksen!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen