|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Greyline? Is wel meer metalcore dan metaal maar wel n invalide er bij.. |
|
Greyline? Ow die spelen wel aardig raak (buiten zwolle dan ook) |
|
Hehe, dan hoop ik dat ze daar meer volk trekken dan die utrechtse bands die zaterdag in het popfront stonden. Weer typisch Zwolle, er speelt een niet zwolse en niet heel bekende band en er is niemand. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Neen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Kvind een gitaar die 3 snaren mist toch behoorlijk invalide.... |
|
De hint over een bandlid die zo nu en dan wel eens uit de kleren gaat moet toch wel iets zeggen... En underground: JA. Muzikanten [op de klerenuittrekker na] allemaal actief in Fopstront. [plakkende kont tegen het raam?? nu wel duidelijk mag ik aannemen] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja, klopt. Maar je mag het iets letterlijker opvatten. Zo iets als "slecht te been" komt meer in de richting. Maar nu heb ik ook veel te veel gezegd. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hmm, de band van Tony dus...kweenie hoe ze heten hahahahhahha |
|
quote: Nu de naam nog "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ah, van die bandjes die 2x per jaar in het popfront spelen Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Nee, niet één van die bandjes "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Gaat wat lastig met Herrie z'n popfront verbod |
|
quote: Hehehe en ik mocht niks doorvertellen. |
|
quote: Nee van die bandjes die 2x in een jaar oefenen en spelen in het flopstront hahaha als er maar bier is |
|
quote:Inderdaad hehe |
|
Okay, dan hier nog een hint. Ze zijn de enige Dutch Dialect Doom Metal band op de wereld. Rings a bell? ...what she said... |
|
quote: Dus toch de Josti-band.. hehe |
|
Hehe Wacht maar tot ze gaan blasten!! "rood-geel rood-geel rood-geel rood-geel kut me basdrum (zwart) vergeten" ...what she said... |
|
Ach het kan vast beter dan vorig jaar, zo moeilijk is dat niet. - Hmzzz boeiend, boeiend die vloer.. ja echt wel boeiend die vloer |
|
quote: Haha! Joa ach wordt vast wel weer lekker brekk'n |
|
quote: Ik doe het gewoon "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Balk Power Metal en de Theuvenets spelen niet? |
|
quote: Ha ha leuk, trouwe aardschok-komsnert-vriend. Balk Power Metal is helaas verhinderd omdat Balk het zelf te druk heeft met de organisatie van het MKC. De Theuvenets, nou ja tenminste één daarvan, heeft het tegenwoordig te druk met andere dingen ook erg spijtig "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Haha neuh.. liet je eens zien op het terras bij de Blues Nou, maandag de 14e alvast gesnipperd |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |