|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo ist ie braaf! Pff mannen hebben soms gewoon wat opvoeding nodig Niet aanwezig zekers (om maar weer even ontopic te gaan) |
|
Nee, Zwolle is me net wat te ver om cd's te kopen die ik ook vanuit mijn luie stoel kan bestellen ... En je bent me te dominant |
|
quote: Wat een kutsmoes zeg |
|
quote:Ik heb gewoon genoeg aan 1 dominante vrouw ... |
|
quote: Ahh well, als ik al in popfront aanwezig zou zijn en jij er met je dikke reet ook nog eens tussen kwam staan.. waar moesten al die andere bezoekers dan naar toe? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-02-2005 20:39] |
|
quote:Dat zou me eerlijk gezegd geen reet intereseren ... maar ik heb zo een macho-imago omhoog te houden he, en dan kan ik dus niet jou daar tegen gaan komen, dat zou de balans in het unversum doen verschuiven .. and we all know we don;t want THAT |
|
quote: Nee inderdaad, zowieso ook geen gezicht een voor Mayo kruipende Jenjuhh. Maar goed, ik heb wel zin in de market en de bandjes! Hopelijk is het niet te druk, kan ik tenminste rustig door de bakken snuffelen. |
|
quote:Je kunt toch niet verwachten dat ze de zaal voor 3/4 leeg laten om jouw ass binnen te kunnen laten |
|
quote: Tuurlijk wel, deden ze vorig jaar ook voor me. Heerlijk rustig! |
|
quote: Gaaf voor je dat ze de muur opengebroken hebben voor je |
|
quote: Was niet nodig, ze hebben er immers 2 deuren die tegelijk opengezet kunnen worden Toptent, dat hedon! Maarre je klinkt alsof je er zelf wel ervaring mee hebt? Is ook niet zo heel vreemd, gezien die ass van jou ook niet echt klein te noemen valt. Vertel eens, hoe is dat nou dat zalen denken dat je belangrijk bent en voor je kont een muur slopen? |
|
quote:Ik zou het niet weten .... als ik me dun maak kan ik door een enkele deur! |
|
quote: *leest nogmaals.. Natuurlijk Jenjuhh, maar natuurlijk *proest* |
|
|
|
Nou...ik ga maar eens op pad. Metalmarkt en dan barren in Popfront "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hey tot wanneer spelen die bandjes eigenlijk? ook vanavond nog? |
|
quote: Neen, helaas, ben zojuist terug van de zuuperij-metalgekte.. Om 17:15uur begon de laatste band. Het was een mooi feestje [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 13-02-2005 20:10] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
jammer dat ik vandaag moest werken, anders was ik er ook wel geweest. |
|
De kater is al begonnen, ben ik blij dat ik morgen vrij ben! Ik kan nu gaan genieten van mijn prachtige LP's, die ik heb aangeschaft op de kleine, doch fijne metalmarkt. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Leuk feestje inderdaad, carnal leftovers heerschten natuurlijk alles en iedereen eruit. Lekkere set heren! Energiek ook met hier en daar een foutje Leuke aankopen gekocht, duf zitten wezen in de rock-inn en nog even lol gehad in de blues. Net terug |
|
Vandaag maar laten schieten na die alcohell van vrijdag, waar ik het metalmarkt budget er al geheel doorheen had gejaagd. Volgend jaar doen we weer een poging Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Jammer hoor |
|
Hehe, achteraf gezien klonk het wel gezellig ja. Moet zo incidenteel echter wel eens op de centjes letten. Life doesn't get much better than this! |
|
Was mooi weekendje weer ja! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |