IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 11 tot 13 feb. Gezelligheid in Zwolle (market, bands, zuuperij) Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 20:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:24 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja boeiend! Ik lust wel thee dus jij brengt mij thee

Ja mevrouw ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 20:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:25 schreef Jenje het volgende:

Ja mevrouw ...

Zo ist ie braaf!
Pff mannen hebben soms gewoon wat opvoeding nodig

Niet aanwezig zekers (om maar weer even ontopic te gaan)

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 20:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee, Zwolle is me net wat te ver om cd's te kopen die ik ook vanuit mijn luie stoel kan bestellen ...

En je bent me te dominant

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 20:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:31 schreef Jenje het volgende:
Nee, Zwolle is me net wat te ver om cd's te kopen die ik ook vanuit mijn luie stoel kan bestellen ...

En je bent me te dominant

Wat een kutsmoes zeg

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:33 schreef MindlessMayo het volgende:
Wat een kutsmoes zeg
Ik heb gewoon genoeg aan 1 dominante vrouw ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 20:38 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:34 schreef Jenje het volgende:
Ik heb gewoon genoeg aan 1 dominante vrouw ...

Ahh well, als ik al in popfront aanwezig zou zijn en jij er met je dikke reet ook nog eens tussen kwam staan.. waar moesten al die andere bezoekers dan naar toe?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 12-02-2005 20:39]

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:38 schreef MindlessMayo het volgende:
Ahh well, als ik al in popfront aanwezig zou zijn en jij er met je dikke reet ook nog eens tussen kwam staan.. waar moesten al die andere bezoekers dan naar toe?
Dat zou me eerlijk gezegd geen reet intereseren ... maar ik heb zo een macho-imago omhoog te houden he, en dan kan ik dus niet jou daar tegen gaan komen, dat zou de balans in het unversum doen verschuiven .. and we all know we don;t want THAT

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 20:49 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:42 schreef Jenje het volgende:
Dat zou me eerlijk gezegd geen reet intereseren ... maar ik heb zo een macho-imago omhoog te houden he, en dan kan ik dus niet jou daar tegen gaan komen, dat zou de balans in het universum doen verschuiven .. and we all know we don't want THAT

Nee inderdaad, zowieso ook geen gezicht een voor Mayo kruipende Jenjuhh.

Maar goed, ik heb wel zin in de market en de bandjes! Hopelijk is het niet te druk, kan ik tenminste rustig door de bakken snuffelen.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 20:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:49 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee inderdaad, zowieso ook geen gezicht een voor Mayo kruipende Jenjuhh.

Maar goed, ik heb wel zin in de market en de bandjes! Hopelijk is het niet te druk, kan ik tenminste rustig door de bakken snuffelen.
Je kunt toch niet verwachten dat ze de zaal voor 3/4 leeg laten om jouw ass binnen te kunnen laten

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 20:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:51 schreef Jenje het volgende:
Je kunt toch niet verwachten dat ze de zaal voor 3/4 leeg laten om jouw ass binnen te kunnen laten

Tuurlijk wel, deden ze vorig jaar ook voor me. Heerlijk rustig!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 20:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Tuurlijk wel, deden ze vorig jaar ook voor me. Heerlijk rustig!

Gaaf voor je dat ze de muur opengebroken hebben voor je

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 20:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:53 schreef Jenje het volgende:
Gaaf voor je dat ze de muur opengebroken hebben voor je

Was niet nodig, ze hebben er immers 2 deuren die tegelijk opengezet kunnen worden Toptent, dat hedon! Maarre je klinkt alsof je er zelf wel ervaring mee hebt? Is ook niet zo heel vreemd, gezien die ass van jou ook niet echt klein te noemen valt. Vertel eens, hoe is dat nou dat zalen denken dat je belangrijk bent en voor je kont een muur slopen?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Was niet nodig, ze hebben er immers 2 deuren die tegelijk opengezet kunnen worden Toptent, dat hedon! Maarre je klinkt alsof je er zelf wel ervaring mee hebt? Is ook niet zo heel vreemd, gezien die ass van jou ook niet echt klein te noemen valt. Vertel eens, hoe is dat nou dat zalen denken dat je belangrijk bent en voor je kont een muur slopen?
Ik zou het niet weten .... als ik me dun maak kan ik door een enkele deur!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 21:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 21:00 schreef Jenje het volgende:
Ik zou het niet weten .... als ik me dun maak kan ik door een enkele deur!

*leest nogmaals..

Natuurlijk Jenjuhh, maar natuurlijk *proest*

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 21:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-02-2005 12:46 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Nou...ik ga maar eens op pad. Metalmarkt en dan barren in Popfront

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

fallen_from_grace
Usericon van fallen_from_grace
Posted 13-02-2005 15:06 by fallen_from_grace Wijzig reactieProfiel van fallen_from_graceQuote dit bericht

hey tot wanneer spelen die bandjes eigenlijk? ook vanavond nog?

AngelOfDeath
Posted 13-02-2005 20:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2005 15:06 schreef fallen_from_grace het volgende:
hey tot wanneer spelen die bandjes eigenlijk? ook vanavond nog?

Neen, helaas, ben zojuist terug van de zuuperij-metalgekte.. Om 17:15uur begon de laatste band. Het was een mooi feestje

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 13-02-2005 20:10]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 13-02-2005 22:43 by Meester Wijzig reactieProfiel van MeesterQuote dit bericht

jammer dat ik vandaag moest werken, anders was ik er ook wel geweest.

AngelOfDeath
Posted 13-02-2005 23:06 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

De kater is al begonnen, ben ik blij dat ik morgen vrij ben! Ik kan nu gaan genieten van mijn prachtige LP's, die ik heb aangeschaft op de kleine, doch fijne metalmarkt.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-02-2005 0:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Leuk feestje inderdaad, carnal leftovers heerschten natuurlijk alles en iedereen eruit. Lekkere set heren! Energiek ook met hier en daar een foutje

Leuke aankopen gekocht, duf zitten wezen in de rock-inn en nog even lol gehad in de blues. Net terug

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-02-2005 2:33 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Vandaag maar laten schieten na die alcohell van vrijdag, waar ik het metalmarkt budget er al geheel doorheen had gejaagd.
Volgend jaar doen we weer een poging

Life doesn't get much better than this!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-02-2005 9:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2005 2:33 schreef H-K het volgende:
Vandaag maar laten schieten na die alcohell van vrijdag, waar ik het metalmarkt budget er al geheel doorheen had gejaagd.
Volgend jaar doen we weer een poging

Jammer hoor

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 14-02-2005 18:00 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, achteraf gezien klonk het wel gezellig ja. Moet zo incidenteel echter wel eens op de centjes letten.

Life doesn't get much better than this!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-02-2005 18:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Was mooi weekendje weer ja!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com