|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, je hoeft het ook niet te proberen via het gastenboek van fopstront.. ghegheghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Gewoon eff naar tony mailen |
|
quote: Ik vrees dat mijn telefoontje richting Tony de mail voor is geweest... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: He wat flauw.... Ga naar school jij!!! |
|
quote: Achja de naam valt toch wel tijdens het stappen en zo niet dan niet, bedoel lekker boeiend! Carnals treedt op dus ik ben er wel. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-02-2005 17:28] |
|
quote: Waar bemoei jij je mee, DOOS?? (; (; (;Ik moet over een kwartier pas de deur uit. Ik ken mijn verantwoordelijkheden. Ik zal dat hokje hiernaast eens even gaan ruïneren "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: hahhaha, met dank aan Carnie weet ik het!!! Toepasselijke naam trouwens! |
|
Tijd om maar weer eens ontopic te gaan? |
|
quote: Oja?????? hoe heet die band dan??????? stomme Wilfred "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Slecht te pas. Zo. haha. |
|
quote: |
|
quote: Godverdomme "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Naja sorry. Dat kon jij ook niet weten natuurlijk. Als je het wel wist, dan kun je het goedmaken door een extra dienstje te draaien in de maand maart "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hmm, als ik tijd en zin heb, ga ik vrijdag, alleen voor solarisis rest ken ik (nog) niet is toch maar een half uurtje treinen |
|
quote: Volgens mij is Zwolle (buiten Enschede) de enige stad in de wereld met een Solarisis fanbasis. Zes jaar geleden hebben we met ze opgetreden in Atak, Enschede, en het contact was gelegd. Zo hebben ze iets van 3 keer in Zwolle gestaan en dat was altijd een top metalavond. Ik ben ook echt heel gelukkig met 'Holland Is Made Of Tofu' en 'Towards Extinction' en ben erg benieuwd naar de volgdende cd. Hopelijk vind je de andere bands ook de moeite van het afreizen waard. Waar moet je 'weg' komen dan? ...what she said... |
|
quote: Aaah jewel... As It Burns is ook leuk om te zien. Death-trash-klein beetje black [maar niet te veel]. Ik moet vaak aan God Dethroned denken bij de muziek van deze band. En Seraphique is ook de moeite waard. Daar kan ik geen genre voor bedenken. Zelf noemen ze het "Blue Metal". Verrijk je kennis en kom ze allemaal bekijken. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Hop hop, morgen! |
|
Goed, nog even uit-kateren en er morgen weer redelijk bijtijds tegenaan. Hoe laat gaat de metalmarkt open? hier staat 12:00uur, volgens de bladen 11:00uur [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 12-02-2005 17:06] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ik ben er overigens niet zo vroeg bij, moet ook nog beetje uitslapen enzo. |
|
Gezelligheid in Zwolle, nou. |
|
quote:NHA ZEG! Dan blijf ik ook thuis |
|
quote: Neeeee Jenjuhhh, jij moet ook mee.. ik ga vannacht wel alvast voor de deur in de regen liggen met mijn niet waterdichte slaapzak! Breng jij dan morgen mijn croissantje en mijn kopje thee? |
|
Lus geen thee ... |
|
quote: Ja boeiend! Ik lust wel thee dus jij brengt mij thee |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |