IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 11 tot 13 feb. Gezelligheid in Zwolle (market, bands, zuuperij) Vorige pagina | Volgende pagina
AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 16:48 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 16:41 schreef FRNK het volgende:
Haha neuh.. liet je eens zien op het terras bij de Blues

Nou, maandag de 14e alvast gesnipperd

haha, okay. Maar voor maandag dus goede maatregelen genomen. Heel mooi

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 17:12 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 12:45 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hmm, de band van Tony dus...kweenie hoe ze heten hahahahhahha

Nee, je hoeft het ook niet te proberen via het gastenboek van fopstront.. ghegheghegheghe

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-02-2005 17:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Gewoon eff naar tony mailen

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 17:23 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:16 schreef MindlessMayo het volgende:
Gewoon eff naar tony mailen

Ik vrees dat mijn telefoontje richting Tony de mail voor is geweest...

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 03-02-2005 17:25 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:23 schreef AngelOfDeath het volgende:
Ik vrees dat mijn telefoontje richting Tony de mail voor is geweest...

He wat flauw....
Ga naar school jij!!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-02-2005 17:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:25 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
He wat flauw....
Ga naar school jij!!!

Achja de naam valt toch wel tijdens het stappen en zo niet dan niet, bedoel lekker boeiend! Carnals treedt op dus ik ben er wel.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-02-2005 17:28]

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 17:29 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:25 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
He wat flauw....
Ga naar school jij!!!

Waar bemoei jij je mee, DOOS?? (; (; (;Ik moet over een kwartier pas de deur uit. Ik ken mijn verantwoordelijkheden. Ik zal dat hokje hiernaast eens even gaan ruïneren

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 03-02-2005 17:31 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:29 schreef AngelOfDeath het volgende:
Waar bemoei jij je mee, DOOS?? (; (; (;Ik moet over een kwartier pas de deur uit. Ik ken mijn verantwoordelijkheden. Ik zal dat hokje hiernaast eens even gaan ruïneren

hahhaha, met dank aan Carnie weet ik het!!! Toepasselijke naam trouwens!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-02-2005 17:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tijd om maar weer eens ontopic te gaan?

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 17:34 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:31 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
hahhaha, met dank aan Carnie weet ik het!!! Toepasselijke naam trouwens!

Oja?????? hoe heet die band dan???????
stomme Wilfred

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Posted 03-02-2005 17:35 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:34 schreef AngelOfDeath het volgende:
stomme Wilfred

Slecht te pas. Zo. haha.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 03-02-2005 17:36 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 3 februari 2005 17:34 schreef AngelOfDeath het volgende:
stomme Wilfred

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 17:37 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:35 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Slecht te pas. Zo. haha.

Godverdomme

AngelOfDeath
Posted 03-02-2005 21:37 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 3 februari 2005 17:36 schreef Carnagath het volgende:

Naja sorry. Dat kon jij ook niet weten natuurlijk. Als je het wel wist, dan kun je het goedmaken door een extra dienstje te draaien in de maand maart

Antaris
Usericon van Antaris
Posted 04-02-2005 8:23 by Antaris Wijzig reactieProfiel van AntarisQuote dit bericht

hmm, als ik tijd en zin heb, ga ik vrijdag, alleen voor solarisis rest ken ik (nog) niet

is toch maar een half uurtje treinen

SeraphErik
Now everybody groove!
Usericon van SeraphErik
Posted 04-02-2005 12:46 by SeraphErik Wijzig reactieProfiel van SeraphErikQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

quote:
Op 4 februari 2005 8:23 schreef Antaris het volgende:
hmm, als ik tijd en zin heb, ga ik vrijdag, alleen voor solarisis rest ken ik (nog) niet

Volgens mij is Zwolle (buiten Enschede) de enige stad in de wereld met een Solarisis fanbasis. Zes jaar geleden hebben we met ze opgetreden in Atak, Enschede, en het contact was gelegd. Zo hebben ze iets van 3 keer in Zwolle gestaan en dat was altijd een top metalavond. Ik ben ook echt heel gelukkig met 'Holland Is Made Of Tofu' en 'Towards Extinction' en ben erg benieuwd naar de volgdende cd.

Hopelijk vind je de andere bands ook de moeite van het afreizen waard. Waar moet je 'weg' komen dan?

...what she said...

AngelOfDeath
Posted 05-02-2005 13:57 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2005 8:23 schreef Antaris het volgende:

Aaah jewel... As It Burns is ook leuk om te zien. Death-trash-klein beetje black [maar niet te veel]. Ik moet vaak aan God Dethroned denken bij de muziek van deze band. En Seraphique is ook de moeite waard. Daar kan ik geen genre voor bedenken. Zelf noemen ze het "Blue Metal". Verrijk je kennis en kom ze allemaal bekijken.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 14:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hop hop, morgen!

AngelOfDeath
Posted 12-02-2005 17:04 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Goed, nog even uit-kateren en er morgen weer redelijk bijtijds tegenaan. Hoe laat gaat de metalmarkt open? hier staat 12:00uur, volgens de bladen 11:00uur

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 12-02-2005 17:06]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 17:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 17:04 schreef AngelOfDeath het volgende:
Goed, nog even uit-kateren en er morgen weer redelijk bijtijds tegenaan. Hoe laat gaat de metalmarkt open? hier staat 12:00uur, volgens de bladen 11:00uur

Ik ben er overigens niet zo vroeg bij, moet ook nog beetje uitslapen enzo.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-02-2005 18:20 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Gezelligheid in Zwolle, nou.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 17:55 schreef MindlessMayo het volgende:
[img]http://www.hedon-
Ik ben er overigens niet zo vroeg bij, moet ook nog beetje uitslapen enzo.
NHA ZEG!

Dan blijf ik ook thuis

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 19:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 19:03 schreef Jenje het volgende:
NHA ZEG!

Dan blijf ik ook thuis

Neeeee Jenjuhhh, jij moet ook mee.. ik ga vannacht wel alvast voor de deur in de regen liggen met mijn niet waterdichte slaapzak!

Breng jij dan morgen mijn croissantje en mijn kopje thee?

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2005 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lus geen thee ...

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-02-2005 20:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 februari 2005 20:23 schreef Jenje het volgende:
Lus geen thee ...

Ja boeiend! Ik lust wel thee dus jij brengt mij thee

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com