|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave middag gister!!! Heel gezellig! En Carnal Leftovers heerschten zeker de pan uit! |
|
quote: Hahaha, ja Wilfred schijnt een stuk beter te presteren als hij zijn snelle gympen aan heeft. En Erik, ja, die heeft toch het goede voorbeeld gegeven? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Ja hoor Alleen wel wat jammer voor Seraphique dat ze zoveel problemen met het geluid hadden. |
|
quote: Helemaal mee eens. Maar goed, dat soort dingen staan nu eenmaal buiten je macht en al met al vond ik het in ieder geval een geslaagd feest. Nou maar hopen dat de Metal Market in Zwolle volgend jaar er gewoon weer staat, want mij zijn wel wat verhalen ter ore gekomen dat er wordt gedacht aan opheffing...Dat zou zonde zijn van een mooie traditie. ...what she said... |
|
Metalmarket ben ik maar niet naar binnen geweest, gezien mijn huidige financiële situatie leek me dat niet zo verstandig. |
|
Wat heeft iedereen toch altijd tegen mijn schoenen?!?!?! |
|
quote: Nee man, doe niet zo gek. Ze staan je goed, hoor, snelle jongen word je ervan. Echte Asics Gel! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hehe geeft niet joh, ik herken je toch niet eens schijnbaar. Heb dus tijdens carnal deels zowat naast je gestaan zonder te herkennen. Volgende keer beter! Enne beterschap he! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |