IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Hebben jullie ook zo onmeunig veel zin in Opeth en Katatonia? Volgende pagina
Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 28-11-2001 0:19 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

Opeth is gaaf, maar dat ik KATATONIA nu 's in 't echt mag gaan bekijken is een droom die werkelijkheid wordt. Dit moet haast wel 't beste concert van 't jaar gaan worden.

De 2 beste band allertijden op 1 avond. Eigenlijk had anathema er ook nog bij gemoeten, om 't feest compleet te maken....

Wat vinden de zware metalers eigenlijk de beste schijjes van beide bands?

KATATONIA:

1. BRAVE MURDER DAY (beste plaat aller tijden)
2. Discouraged Ones
3. LFDGD
4. Tonight's desision
5. DODS

OPETH:

1. Blackwater park
2. Morningrise
3. Still Life
4. Orchid
5. MAYH

PODDIKIE< WAT HEB IK ER ZIN IN/

SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2001 0:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Opeth ga ik maybe zien op 9 december, afhankelijk van mijn en m'n vriendinnetjes financiele situatie

Waarom zamelt de VN geen geld in voor arme metalheads ?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-11-2001 1:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Katatonia's - Jhva elohim meth...the revival demo/mcd is hun beste en dat alleen al om die geweldige strot kreet na anderhalve minuut in hun beste nummer: 'The northern silence'

'For Funerals to come' is een goede tweede.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-11-2001 1:16]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Faas Ripsnaas
Usericon van Faas Ripsnaas
Posted 28-11-2001 1:26 by Faas Ripsnaas Wijzig reactieProfiel van Faas RipsnaasQuote dit bericht

O ja, die heb je ook nog he, die demo,

Nou die zet ik helemaal onderaan in m'n lijstje, want die kan me net als DODS totaal niet boeien, hoewel de versie van without god net ietsies beter is.

SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!!

afzien
Usericon van afzien
Posted 28-11-2001 2:03 by afzien Wijzig reactieProfiel van afzienQuote dit bericht

ben ik dan de enige die Opeth kut vindt? ik ken alleen blackwater park en die van daarvoor uit 1999 ofzo, ben ff de naam kwijt...
Still Life was het dus

[Dit bericht is gewijzigd door afzien op 28-11-2001 2:03]

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 28-11-2001 2:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De oude Katatonia is toch uniek!
Jammer dat ze die stijl niet doorgezet hebben....

..en dat October tide ook doodgebloed is....

Maar goed; het blijft wel kwaliteit. Alleen wel iets mindere.

Wie kent er een band die een vergelijkbare stijl heeft als de oude Katatonia / October Tide?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 28-11-2001 9:52 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2001 0:21 schreef Jenje het volgende:
Opeth ga ik maybe zien op 9 december, afhankelijk van mijn en m'n vriendinnetjes financiele situatie

Waarom zamelt de VN geen geld in voor arme metalheads ?
als jullie 9 december in Vera zijn krijgen jullie van mij een biertje o.i.d.

No regrets and no remorse...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2001 10:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ah .. wordt al beter dus

Emperor
wroah!
Usericon van Emperor
Posted 28-11-2001 10:11 by Emperor Wijzig reactieProfiel van EmperorQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2001 2:03 schreef afzien het volgende:
ben ik dan de enige die Opeth kut vindt? ik ken alleen blackwater park en die van daarvoor uit 1999 ofzo, ben ff de naam kwijt...
Still Life was het dus

Opeth heerst, moet je toch ff nog naar Morningrise & Orchid luisteren, die muziek is toch wel iets anders dan bij Still Life en Blackwater Park. Ik vind al hun schijfjes heersen!!

Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2001 11:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Still Life was het dus

Nee hoor, ik vind ze ook kut. Maak je maar geen zorgen, er bestaan er meer die ze kut vinden.

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 28-11-2001 11:36 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

dan zal ik me ook wel ff aansluiten, maar volgens mij is dit topic meer bedoeld voor mensen die ze wél leuk vinden

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-11-2001 12:11 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Yep, Opeth Heerscht... Katatonia kan me eigenlijk niet zo boeien

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-11-2001 12:15 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Still Life was het dus

Neuh, ik vind ze ook niet zo eigenlijk. Als ik ga ga ik voor de gezelligheid... ofzow.

Dead things grow from deep inside...

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-11-2001 14:58 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, jammer dat Katatonia de verkeerde weg in geslagen is. Zij faalden waar bijvoorbeeld een band als Anathema wel succes had.

Maar goed, ik weet nog niet of ik Opeth nog ga zien. Wilde eerst afelopen maand, maar doordat 't afgelast werd heb ik zo iets van "Laat ze maar dood vallen". Alhoewel ik Katatonia eigenlijk wel eens wil zien. En hopen dat ze een oud nummer spelen. Misschien de 10de dec dan maar in Rotterdam weer.

[edit] oh ja, beste Katatonia album (eigenlijk demo): Jhva Elohim Meth! God is dead and shall forever be... toen waren ze nog evil [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 28-11-2001 14:59]

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 28-11-2001 15:35 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2001 14:58 schreef Vargen666 het volgende:
Misschien de 10de dec dan maar in Rotterdam weer.

...en waarom niet de 9de in Groningen?

No regrets and no remorse...

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 28-11-2001 15:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 28 november 2001 15:35 schreef Amarantha het volgende:
...en waarom niet de 9de in Groningen?
Oh ja, dat kan ook natuurlijk.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 28-11-2001 15:59 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Ik ga de 10e in Rotterdam...als het dit keer wel door gaat

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 28-11-2001 17:17 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2001 12:15 schreef SheRa het volgende:
Neuh, ik vind ze ook niet zo eigenlijk. Als ik ga ga ik voor de gezelligheid... ofzow.

En dan ga je niet naar Marduk in Metropool te Hengelo (9 dec) maar daar naar toe.
In mijn ogen is Marduk veel beter als Opeth.

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 28-11-2001 17:19]

Heads I win, tails you lose

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 28-11-2001 17:27 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Katatonia volgende week zondag in Vera, Groningen, Whoehoe!!!

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 28-11-2001 18:05 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2001 17:17 schreef Hirogen het volgende:
En dan ga je niet naar Marduk in Metropool te Hengelo (9 dec) maar daar naar toe.
In mijn ogen is Marduk veel beter als Opeth.

Daar ben ik het absoluut mee eens, maar ten eerste is mijn financiële situatie op het moment zo beroerd dat het zelfs de vraag is of ik naar Opeth kan, wat veel dichter bij is. Bovendien komt Marduk ook den 16e op het XMass gebeuren...

Dead things grow from deep inside...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 29-11-2001 1:54 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

I raise my fist to the sky
and swear the ancient oath of black
the lambs shall bleed eternally
god is dead and shall forever be

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-11-2001 2:46 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

2 december Den Bosch
10 december Rotterdam!!

ennuh, suus, je houd je nog wel aan je afspraak he!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 29-11-2001 10:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

Opeth
eindelijk zal ik ze zien nadat er 3 keer een concert werd afgelast waar ik heen wilde van hun.
Dit word een geniet concert!!!

beste cd opeth > Orchid

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-11-2001 10:13 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

beste Opeth ->My Arms your Hearse

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 29-11-2001 10:13 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2001 2:46 schreef Bintmeister het volgende:
ennuh, suus, je houd je nog wel aan je afspraak he!
[tikje off topic] Welke afspraak? [/tikje off topic]

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-12-2001 14:16 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ff de icq quote erbij gehaald:
"dan heb ik dus een bordeauxrode gothicjurk aan met lange mouwen en zwarte stukken aan de zijkant ..."

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com