|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor meer info: http://www.hedon-zwolle.nl [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 21-02-2005 21:35] |
|
Dat zijn toch die christenen? |
|
hahahah JAAAAAA!!!! Alle vikingen erheen en laat het slachtfeest beginnen!!! RAAAAAAAAAAAAAHHH |
|
quote: Wat gay. |
|
Tja, zelfs door Slechtvalk laat ik me niet afschrikken om naar Eluveitie te gaan hoor |
|
Nogmaals Slechtvalk kan ik niet aan, ik zal me maar houden aan de traditie om niet te gaan. |
|
|
|
quote: dr is geen mannetje met een bijl icon Edit: Oh woei die heb ik wel!!!!(nouja geen bij wel vikingig) [Dit bericht is gewijzigd door Odal op 21-02-2005 22:11] |
|
quote: Maar ik sta wel op de dvd van die band *bwahahahahahahahahaha |
|
|
|
quote: |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
op zich wel een handig festivalletje, afgelopen rond middernacht? |
|
Dach dajje ni heenging? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
quote: Ik ga ook niet, die dvd opnames waren al erg genoeg. Die 10 euro drink ik dan wel een deurtje ernaast op. |
|
quote: Kunnen ze de volgende dag zeker naar de kerk Kan je iig nog de kroeg in daarna, maarja kweet nog niet of ik ga.. |
|
quote: Ik vind 10 euro teveel voor dit soort bands en daarbij heb ik de vorige keer gezien wat voor publiek er op slechtvalk afkwam en dat was best ernstig. |
|
|
quote:Hmm, 6 maart valt hier toch echt op een zondag, en volgens mij zijn er niet zo heel veel mensen die op maandag naar de kerk gaan |
|
Wie weet wel aanwezig als ik niks beters te doen heb. Dat geloofsgezeur maak ik me nooit zo druk om. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: o ja.. Naja, kunnen ze daarvoor nog naar de kerk gaan... |
|
Zo, topic nog eens doorgenomen. Ziet er nou echt niemand dat er totaal 4 bands op de lijst staan en dus niet alleen slechtvalk? |
|
Het wordt eens tijd dat Hedon iets interessants organiseerd. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: 10 maart INRI GVD! ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |