|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, de openingsband voor de zondag is ook bekend, het nog onbekende The Aurora Project uit Nederland. Deze band speelt een soort van atmosferische rock/metal beinvloedt door bands als Pink Floyd, Porcupine Tree, Anathema en Tool. De band beschikt over uitstekende muzikanten en een boven gemiddelde zanger, meer informatie op www.progpower.com! Dit betekend dat de line-up compleet is op de headliners na, die worden hopelijk eind deze maand bekend gemaakt! Groetjes, Rene Janssen |
|
Op de volgende URL: http://www.progpower.com/pp_europe/tickets.htm valt te lezen dat er gewerkt wordt aan een combi-regeling dat je van vrijdag tot en met maandag daar kunt overnachten. Het enige probleem is dat je minimaal met 2 personen moet zijn, omdat er alleen kamers voor 2, 3, 4 en 6 personen zijn. Nu ga ik waarschijnlijk in m'n eentje, maar zijn er hier nog mensen die van die combi-regeling gebruik gaan maken en die er geen problemen mee hebben dat er nog iemand op hun kamer slaapt? Ik dank u bij voorbaat. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
De headliners zijn inmiddels ook bekend, EPICA en PAIN OF SALVATION. Dit betekent de volgende volledige line-up: Zaterdag Oktober: DISILLUSION (ger) THROES OF DAWN (fin) ORPHANED LAND (isr) NOVEMBERS DOOM (usa) GREEN CARNATION (nor) EPICA (nl) Zondag 2 Oktober: THE AURORA PROJECT (nl) DYNAMIC LIGHTS (it) CLOUDSCAPE (swe) WOLVERINE (swe) PAGAN'S MIND (nor) PAIN OF SALVATION (swe) Een beperkt aantal package deals, dat bestaat uit weekendkaarten en overnachtingen in Baarlo (bed & breakfast), gaan in de verkoop aanstaande zondag. Verder wordt er ook nog gewerkt een aan gratis pre-party met 2 onbekende jonge bands voor vrijdag 30 september. Ga naar www.progpower.com voor alle details!! Hopelijk tot op ProgPower. Groetjes, Rene Janssen ProgPower Europe organisatie |
|
Ik ga dus op zaterdag no text supplied |
|
epica prog? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik hoef niet meer.... Orphaned Land al gezien http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben wel weer standaard aanwezig. Altijd gezellig daar |
|
Heb niets tegen Epica, maar headliner en wel voor een prog festival vind ik wel een beetje vreemd. |
|
quote: Ik denk er net zo over. Ik vind Epica best aardig, maar na Orphaned Land en Green Carnation kan het natuurlijk alleen maar tegenvallen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zet dan goddomme het geniale Satellite neer of zo http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Geloof me, het moeilijkste is ieder jaar weer geschikte headliners te vinden. Een utopie is het te denken iedereen tevreden te kunnen stellen met de complete programmering. Inderdaad, Epica maakt geen progmetal.. Maar heeft wel degelijk veel aanhang onder veel progliefhebbers, zoals blijkt uit enquetes die wij regelmatig houden. We hebben altijd al bands geprogrammeerd die net buiten het genre vallen.. vaak ook bewust. Ik herinner me nog goed de kritieken toen wij als eerste in 2000 Opeth naar Nederland durfden te halen ("Geen prog, death grunts zijn onmuzikaal", etc..).. het verdere verloop van Opeth is bekend En eerlijk is braaf, we moeten ook bands boeken die commercieel interessant zijn (Epica komt deze week de platen top 10 binnen met hun nieuwe plaat) aangezien we de tent vol moeten hebben om ook volgend jaar weer door te kunnen. Dat lukt niet met alleen onbekende cult-bands. Altijd een vervelende afweging tussen commercie en idealisme.. maar noodzakelijk.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Uitleg is helder. |
|
joah.. ik kom sowieso niet: te ver eigelijk www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hoi, Weekendkaarten zijn nu verkrijgbaar via www.progpower.com. Hopelijk zien we velen van jullie in oktober! Groetjes, Rene Janssen ProgPower Organisatie |
|
Throes of Dawn, Disillusion, Green Carnation, Orphaned Land, Novembers Doom en Pain of Salvation! Wat een enorm heerschende line-up! Alleen jammer dat PoS niet als headliner op zaterdag speelt want dan was ik er de zaterdag ZEKER heen gegaan! Zondag boeit me namelijk een stuk minder behalve dus PAIN OF SALVATION! Zonde Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Speelt Disillusion nou echt als opener op zaterdag? no text supplied |
|
disillusion moet gewoon hoofdact zijn www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik denk dat ik ook wel aanwezig ga zijn, nu maar hopen dat ik tegen die tijd genoeg geld heb en ik iemand kan vinden die mee wil fietsen. [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 09-07-2005 15:52] .. |
|
Pain of Salvation! Oftewel een 2 dagen ticket . Nog reizigers naar baarloo met een grote tent ? |
|
Ik heb vernomen dat ik er gaan zijn. "The gene pool, needs a little chlorine.." http://www.myspace.com/elisterband |
|
Hoi, Ter info, dagkaarten zijn nu via internet te krijgen, 25 euro per stuk, geen reserveringskosten. www.progpower.com! Groetjes, Rene Janssen ProgPower Europe 2005 |
|
Hmm, toch maar eens kijken voor een dagkaart, Green carnation is natuurlijk een geweldige band Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoi, De promotie gaat serieus van start nu, posters en flyers zijn gedrukt en worden verspreid. We hopen velen van jullie te mogen begroeten, alles loopt op dit moment voorspoedig. Het ziet er zelfs naar uit dat we geen afzeggingen gaan krijgen dit jaar!! Tot in oktober! Groetjes, ProgPower Organisatie WWW.PROGPOWER.COM |
|
Hoi, Het Deense ANUBIS GATE is als vervanger geboekt voor ProgPower. De band zal zaterdag 1 oktober spelen tesamen met o.a. Throes Of Dawn en Green Carnation. We denken een waardige vervanger gevonden te hebben. Groetjes, ProgPower Organisatie WWW.PROGPOWER.COM |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |