|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: U bent welkom iig! PP is 3x niks voor mij, dus ik ga niet |
|
Ik zorg dat ik op tijd ben voor The aurora project, het schijnt de verassing van Progpower te zijn. Ze kunnen wel eens gelijk hebben want ik net de samples zitten luisteren van hun website www.theauroraproject.com. Ik zie jullie op Progpower!! www.progforum.nl The ultimate progressive rock portal |
|
quote: Zo mag ik dat horen... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Alleen de zaterdag: -(Misschien) Venom rules Alleen de zondag: - FRNK + Oni - mcoenen + mirandarijntje Hele weekend: - altx - XXL (Met mogelijkheid dat dit alleen zondag wordt nu Novembers Doom niet komt) - Daops + Sinnerella - Count Usher - AngelOfDeath hopsa.... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 26-09-2005 13:54] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
jup, k kom ook op de zondag wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
epica vette prog |
|
Weer es blut Had Epica en Novembers doom graag willen zien... DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
|
Ben de laatste tijd Green Carnation helemaal grijs aan het draaien, heerlijk! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Novembers Doom heeft afgezegd. En voor Epica hoef je niet speciaal naar ProgPower... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nope ga dit jaar niet. Zaterdag boeit de line-up me niet zo en zondag ga ik al naar Steve Vai Maarre, wel jammer om 'iedereen' te moeten missen want PP is inderdaad altijd erg gezellig!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Wordt een feestje. Festival- bungalow --->relaxed: HEUEUEUEUEUEUEY "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Maarreh veel plezier vast bij Vai, 's nachts mooi verhalen uitwisselen |
|
Toch maar besloten zaterdag present te zijn! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ben erg benieuwd naar wolverine! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hoi, Voor degenen die nog twijfelen, de laatste kaarten zijn te reserveren via de website www.progpower.com! Met enig trots kunnen we toch wel melden dat we dit jaar exclusieve optredens hebben van THROES OF DAWN (fin), GREEN CARNATION (nor), CLOUDSCAPE (nor), WOLVERINE (swe) en PAGAN'S MIND (nor). Al deze bands rezien speciaal af voor ProgPower. Check de website voor de laatste details, hopelijk zien we jullie allemaal aanstaand weekend. Groetjes, ProgPower Organisatie WWW.PROGPOWER.COM |
|
Zo, zijn we er klaar voor? WIE??? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Orphaned Land http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Joh, komt wel weer een kansje voor je offtopic --> zojuist een tzatzikimissie gedaan "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: offcopic --> http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Haha ja cool [moet alleen wel weer om uiterlijk 7:00 op de volgende morgen ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Dat was best gaaf! Ik denk dat ik met een welklinkend "Froger heerscht" toch wel een leuke samenvatting maak I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Yep, was weer geslaagd! Ik kwam voor Disilussion en Green Carnation en ik vond die ook het sterkst. Orphaned land was ook zeer strak en goed, maar de muziek blijft mij niet boeien tot aan het eind. Bij Epica zat ik in de auto of was al zowat thuis! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Dat was VET!!! Ik heb nog nooit zo hard mee lopen brullen als gisteren. Voor de mensen die er niet bij waren: Orphaned Land (een band uit Israël) speelde als toegift Een Eigen Huis van René Froger (in het Nederlands!). Ze hadden de tekst fonetisch in het Hebreeuws opgeschreven en het klonk behoorlijk accentloos. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
HEERSCH!!!!!!!!!! Duidelijk genoeg? Hoogtepunten: Orphaned Land en Pain of Salvation op de eerste plek en een gedeelde tweede plaats voor Disillusion en Pagan's Mind! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |