|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeg schat, dit is al uitvoerig besproken.. oftewel geen prog, wel publiekstrekker. quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-09-2005 23:16] |
|
ik ben van de parteij [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 08-09-2005 23:18] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
@Mayo-> dank, u was mij voor www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
ik blijk niet te kunnen wegens een trainingsweekend... no text supplied |
|
En voor de mensen die Baarlo te ver weg vinden... prog in leeuwarden: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1907273 verder ben ik, zoals bijna altijd, van partij op progpower! hail choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: Dan zul je ook wel blij zijn dat Novembers Doom niet komt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tijd voor een lijstje. Wie gaan er allemaal? Alleen de zaterdag: - Alleen de zondag: - Hele weekend: - altx Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Alleen de zaterdag: - Alleen de zondag: - FRNK + Oni - Hele weekend: - altx |
|
Alleen de zaterdag: - Alleen de zondag: - FRNK + Oni - Hele weekend: - altx - XXL (Met mogelijkheid dat dit alleen zondag wordt nu Novembers Doom niet komt) [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-09-2005 11:35] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: Jullie komen logeren? |
|
Even het lijstje weer heel maken... Alleen de zaterdag: - Alleen de zondag: - FRNK + Oni - mcoenen + mirandarijntje Hele weekend: - altx - XXL (Met mogelijkheid dat dit alleen zondag wordt nu Novembers Doom niet komt) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Alleen de zaterdag: -(Misschien) Venom rules Alleen de zondag: - FRNK + Oni - mcoenen + mirandarijntje Hele weekend: - altx - XXL (Met mogelijkheid dat dit alleen zondag wordt nu Novembers Doom niet komt) .. |
|
Alleen de zaterdag: -(Misschien) Venom rules Alleen de zondag: - FRNK + Oni - mcoenen + mirandarijntje Hele weekend: - altx - XXL (Met mogelijkheid dat dit alleen zondag wordt nu Novembers Doom niet komt) - Daops + Sinnerella [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 09-09-2005 16:10] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Weekni, maar kvind het prima Straks ff met de vrouw overleggen [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-09-2005 15:34] |
|
quote: Onder voorbehoud |
|
quote: Ok Maar gaan jullie ook dan? |
|
Zal alleen de zaterdag komen. Wil vooral Dissillusion en Green Carnation zien! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
quote: Vergeet Orphaned Land niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heb ik laatst iets van gedowned, moet ik nog eens goed naar luisteren, kon de band nog niet namelijk. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Ik heb alleen een probleem met mijn support, een maat van me heeft afgezegd en nou de hele tijd in mn eentje rond te hangen vind ik niks. Of ik ben gewoon geen sociaal persoon |
|
quote: Niet zeuren, gewoon komen en zoveel bier drinken dat je vergeet dat je maat er niet is Vergeet je dit keer niet voor te stellen he? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ik sowieso niet, Pem weet ik niet eigenlijk. |
|
Mier en ik gaan dit jaar ook alleen de zondag, ik vind de zaterdag dit jaar niet echt interessant (sorry martijn en rene). En in principe ga ik alleen voor Cloudscape, de andere bands heb ik allemaal al es gezien op progpower. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |