IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : ProgPower Europe 2005 Vorige pagina | Volgende pagina
Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-10-2005 15:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 oktober 2005 15:46 schreef Count Usher het volgende:
HEERSCH!!!!!!!!!! Duidelijk genoeg?

Hoogtepunten: Orphaned Land en Pain of Salvation op de eerste plek en een gedeelde tweede plaats voor Disillusion en Pagan's Mind!

check eens je mails

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-10-2005 15:52 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

U heeft meel terug. Woehoe!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

natas
Usericon van natas
Posted 03-10-2005 20:37 by natas Wijzig reactieProfiel van natasQuote dit bericht

sow...vandaag pas terug van progpower.
dat schopte aars zeg!!

mijn hoogte punten waren:
-pain of salvation, jammer van de lange wachttijd en het geluid in het begin. ondanks dat de kliktrack niet meeliep het 2e nummer vond ik dat toch een van de beste!
-wolverine, wat een dijk van een stem zeg!
-the aurora project, totaal geweldig!
-orphend land, met die geweldige afsluiter natuurlijk en wat leuk dat zoveel mensen daar de tekst van kennen
-en de -ist van pagans mind, maar wat een gemaakte nepgedoe van die zanger zeg, terecht dat ze het podium afgekickt werden

over het algemeen zeer vette bands gezien jammer van het geluid hier en daar want als ik sommige band nu terug luister vind ik ze toch wel goed maar dat kwam daar dan niet zo over.......

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2005 12:33 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Bij deze iedereen die er was bedankt! Altijd leuk om ZM-ers in het echt te spreken. We hebben nog nooit zoveel kaarten verkocht, dus volgend jaar gewoon weer een ProgPower

Heb me weer prima vermaakt. Persoonlijke favorieten van me waren Orphaned Land (de verrassing van het weekend volgens velen), Wolverine en Pagan's Mind. Maar toch ook weer Pain of Salvation, die ondanks de technische problemen er uiteindelijk toch een feestje van maakten.

Goed, nu dus weer toewerken naar volgend jaar. Heb begrepen dat er alweer een hele stapel demo's en cd's binnen is, dus het luisteren kan weer beginnen..

Tips over bands die je graag ziet spelen in de toekomst zijn altijd welkom!

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-10-2005 13:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 12:33 schreef Daops het volgende:
Bij deze iedereen die er was bedankt! Altijd leuk om ZM-ers in het echt te spreken. We hebben nog nooit zoveel kaarten verkocht, dus volgend jaar gewoon weer een ProgPower

Heb me weer prima vermaakt. Persoonlijke favorieten van me waren Orphaned Land (de verrassing van het weekend volgens velen), Wolverine en Pagan's Mind. Maar toch ook weer Pain of Salvation, die ondanks de technische problemen er uiteindelijk toch een feestje van maakten.

Goed, nu dus weer toewerken naar volgend jaar. Heb begrepen dat er alweer een hele stapel demo's en cd's binnen is, dus het luisteren kan weer beginnen..

Tips over bands die je graag ziet spelen in de toekomst zijn altijd welkom!

Ja, het was jammer dat het zo f**king lang duurde eer dat Pain of Salvation eindelijk eens begon, maar dat was het enige smetje op een meer dan geslaagd weekend.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2005 13:30 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 13:21 schreef altx het volgende:
Ja, het was jammer dat het zo f**king lang duurde eer dat Pain of Salvation eindelijk eens begon, maar dat was het enige smetje op een meer dan geslaagd weekend.
Inderdaad, die vertraging konden we echt weinig aan doen.. technische problemen die je niet kunt voorspellen. Vind het alleen wel ongelofelijk balen dat het gebeurde. Maar goed, uiteindelijk toch een mooie afsluiting. Hopelijk tot volgend jaar.

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-10-2005 13:32 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 3 oktober 2005 20:37 schreef natas het volgende:

-en de -ist van pagans mind, maar wat een gemaakte nepgedoe van die zanger zeg, terecht dat ze het podium afgekickt werden

What happened?

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

altx
Usericon van altx
Posted 05-10-2005 13:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 13:32 schreef Sharteel het volgende:
What happened?

Ow, niet veel bijzonders. Ze waren al door hun tijd heen en ze wilden nog een nummer spelen maar daar werd door de organisatie een stokje voor gestoken, omdat alles anders uit zou lopen...

Achteraf gezien hadden ze hun beter dat nummer nog kunnen gunnen, want Pain of Salvation is door bovengenoemde technische problemen uiteindelijk anderhalf uur te laat begonnen. Dan konden die paar minuten er ook nog wel bij, maar goed...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 05-10-2005 14:32 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 5 oktober 2005 13:30 schreef Daops het volgende:
Inderdaad, die vertraging konden we echt weinig aan doen.. technische problemen die je niet kunt voorspellen. Vind het alleen wel ongelofelijk balen dat het gebeurde. Maar goed, uiteindelijk toch een mooie afsluiting. Hopelijk tot volgend jaar.
Ja kan gebeuren.. POS..tss.. KUTBAND!!

Maarreh erg geslaagd verder (alleen zondag geweest dus)!! Donders gezellig weer ook!!

'k Vond Pagan's Mind wel weer te gek, alleen teveel van Dream Theater gejat haha (zelfs een heel nummer zowat )
Cloudscape ook gaaf! Dik kippenvel ook toen ze In the still of the night gingen coveren!!
Wolverine gemist helaas.
Rest boeide me nie zo.
Oh ja, van dat donkere bier merk je echt geen zak haha..

Maarreh thanx nog voor n mooi feessie

Havermout
Usericon van Havermout
Posted 05-10-2005 23:56 by Havermout Wijzig reactieProfiel van HavermoutQuote dit berichthttp://www.havermout.net

quote:
Op 5 oktober 2005 14:32 schreef FRNK het volgende:

Cloudscape ook gaaf! Dik kippenvel ook toen ze In the still of the night gingen coveren!!

Frankie !

speciaal voor jou alvast 1-tje dan, de rest kan nog wel een paar weekjes duren

Micael van Cloudscape

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-10-2005 2:21 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 5 oktober 2005 23:56 schreef Havermout het volgende:
Frankie !

speciaal voor jou alvast 1-tje dan, de rest kan nog wel een paar weekjes duren

Micael van Cloudscape

Henkie!

Mikie!

Coole pic zeg, gaaf licht!

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 06-10-2005 2:23]

Xentagz
Usericon van Xentagz
Posted 06-10-2005 11:46 by Xentagz Wijzig reactieProfiel van XentagzQuote dit berichthttp://www.progforum.nl

Foto's van The aurora project zijn te bezichtigen in de fotodatabase op www.dewalrusclub.nl

greetz
xentagz

www.progforum.nl The ultimate progressive rock portal

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 06-10-2005 17:24 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 14:24 schreef altx het volgende:
Dat was VET!!!

Ik heb nog nooit zo hard mee lopen brullen als gisteren.

Voor de mensen die er niet bij waren: Orphaned Land (een band uit Israël) speelde als toegift Een Eigen Huis van René Froger (in het Nederlands!). Ze hadden de tekst fonetisch in het Hebreeuws opgeschreven en het klonk behoorlijk accentloos.

ohh, verdomme. Wat had ik dat graag willen zien. Helaas organiseerde wij bij os JC zelf een metalavond(Heidevolk+Orphanage) en kon ik vandaar niet komen. Alhoewel ik Epica volgende week voor de 2e keer ga zien, Pain Of Salvation dit jaar ook al 2 keer heb gezien en Orphaned Land als voorprogramma van Paradise Lost. Er gaat altijd zo'n mooie sfeer van Orphaned Land uit! Ik wacht al bijna annderhalve maand op de voorlaatste cd van hun, maar die moet waarschijnlijk helemaal uit Israel komen

Maar wat ook iets is wat me tegenhoudt is de bereikbaarheid met het OV,,....

How can I know so many never really knowing anyone?

altx
Usericon van altx
Posted 06-10-2005 17:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 17:24 schreef Pantalaimon het volgende:
(...)

Maar wat ook iets is wat me tegenhoudt is de bereikbaarheid met het OV,,....

Met de trein naar Venlo en dan de bus naar Baarlo... Wat is precies het probleem?

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 06-10-2005 17:49 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Ik ben alleen zaterdag van de partij geweest

Disillusion was ontzettend goed, begon verassend genoeg met 2 nummers van Three Neuron kings (!). Niet geweldig geluid maar toch een best optreden.

Anubis Gate, vreselijk. Niet echt mijn stijl maar ook nog eens gare nummers en een kutzanger van jewelste.

Throes of Dawn vond ik wel aardig. Op cd vind ik het heel goed, maar ik had het idee dat de nummers niet helemaal tot hun recht kwamen. Misschien deels door het geluid en de podiumpresentatie (die was er niet echt).

Orphaned Land kende ik eerst niet echt, maar 't was verassend goed! De stemming zat er al snel in. Ik ga zeker op zoek naar een CD.

Green Carnation vind ik op cd wel goed, maar live was het echt geweldig! Geluid was wel hard maar wel dik. Een heel goed optreden als je het mij vraagt.

Nouja, toen Epica.. niet echt mijn muziek, en hoewel ik wel vooraan stond kon het me niet echt boeien. Zo weinig dat ik de promo die ik ving weggeven heb aan de eerste de beste 13 jarige epica-die hard.

Al met al een best dagje

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 11-10-2005 20:36 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

altx
Usericon van altx
Posted 12-10-2005 8:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2005 20:36 schreef AngelOfDeath het volgende:
Verslag online: http://www.zwaremetalen.com/recensie/4955.html

Goede recensie.

Wat heb je by the way gedaan met de safari-foto's van loslopende ZM'ers?

AngelOfDeath
Posted 12-10-2005 10:43 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 8:40 schreef altx het volgende:
Goede recensie.

Wat heb je by the way gedaan met de safari-foto's van loslopende ZM'ers?

Die zal ik wel ff posten een dezerdagen

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-10-2005 10:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 12 oktober 2005 10:43 schreef AngelOfDeath het volgende:
Die zal ik wel ff posten een dezerdagen
uh ow..

AngelOfDeath
Posted 12-10-2005 10:54 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 10:52 schreef FRNK het volgende:
uh ow..

Hey dat had je niet moeten zeggen... Ik had die van jou in een ander mapje geflikkerd dus was ik 'm geheid vergeten. Nu niet

Nee hoor, ik zal het voor je laten...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 12-10-2005 11:08 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 12 oktober 2005 10:54 schreef AngelOfDeath het volgende:
Hey dat had je niet moeten zeggen... Ik had die van jou in een ander mapje geflikkerd dus was ik 'm geheid vergeten. Nu niet

Nee hoor, ik zal het voor je laten...
Welk mapje?

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-10-2005 15:56 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Jeuj foto's van Nico online :

http://www.nicowobben.com/

[edit]Hanneke, komt jouw review binnenkort es online?

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-10-2005 15:58]

Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 25-10-2005 18:46 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Ik heb ook een wat foto's online

Epica

Orphaned Land

Pain Of Salvation

[Dit bericht is gewijzigd door Aerpel op 25-10-2005 18:46]

Half zat is ook maar weg gegooid geld.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-10-2005 19:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

AngelOfDeath
Posted 25-10-2005 19:22 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Haha, wat een concurrentie hier

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com