|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dulce Liquido heeft vorig jaar inderdaad afgezegd en daarom zouden ze dit jaar komen om het goed te maken. Maar ik durf er niks om te verwedden dat ze echt zullen komen... no text supplied |
|
't Wordt toch nog lastig kiezen tussen dit en M'era Luna I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik begrijp het. En de hoofdgedachte ervan is: Ik ben heel erg kansloos. |
|
Mera Luna it'll be voor Ijskonijn En wss ook de Lokerse feesten,waar ze Sisters of mercy op t podium gaan zetten!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Neeee makkie.. Summerdarkness natuurlijk |
|
Hmm, heb The Old Dead Tree nog nooit gezien. Ik zal er eens over nadenken ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: of bij concerten no text supplied |
|
en op festivals ook kennelijk? maarre... Waldrock heeft Dimmu Borgir! da's dus zeker ook de moeite waard! There are lessons, that sadness can only teach |
|
programma tot nu toe: Cruxshadows - My Insanity - Penumbra - Qntal - Suicide Commando - the Azoic - the Birthday Massacre - Gothminister - the Old Dead tree - Therion Wat is nou weer gothminister? Het klinkt zo fout. Ik wacht tot dat de dagkaarten de verkoop ingaan. Weet iemand wanneer dat gebeurt? |
|
quote:*wijst naar een post een stuk terug* Geweldige band! quote: [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-04-2005 12:22] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Gothminister interview and reviews: http://www.gothtronic.com/?page=23&interviews=23 Gothtronic.com voor dark music! |
|
Wat een nazi Nog 13 dagen.. |
|
quote: dan kom je met de persoon van jouw nickname dichter in de buurt.... |
|
quote: How many more Ip bans |
|
quote: Dat wil ik ook wel weten |
|
Kaarten De voorverkoop van zowel dag- als weekendkaarten voor Summer Darkness is van start gegaan! Weekendkaarten kosten € 60 euro en zijn geldig voor alle concerten op vrijdag, zaterdag en zondag. Binnenkort zullen er ook dagkaarten beschikbaar zijn voor het festival. De prijzen van deze kaarten zijn: Vrijdag 12 augustus - € 22,50 Zaterdag 13 augustus - € 25 Zondag 14 augustus - € 22,50 De kaarten zijn vanaf zaterdag 12 maart te koop bij de Ticketmaster via de 151 grotere postkantoren, GWK’s en bekende voorverkoopadressen. Alle prijzen exclusief Ticketmasterkosten. op de website zeggen ze dus eerst dat de vvk van dag en weekendkaarten van start is gegaan en vervolgens dat dat binnenkort van start gaat... weird.. misschien gewoon eens bij postkantoor gaan vragen ofzo There are lessons, that sadness can only teach |
|
Helaas, ben dan op vakantie. |
|
Wel apart dat het duurder is dan het WGT in Leipzig... no text supplied |
|
en Epica is ook toegevoegd aan de line up! |
|
quote: dat had voor mij niet gehoeven... gaan al die übers weer zeiken en zo [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 18-05-2005 23:34] no text supplied |
|
quote: Leuk een half uurtje geilen op simone. Maar ik kom natuurlijk voor therion. Maar dan moeten de dagkaarten wel in de voorverkoop gaan |
|
quote: Suicide commando Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: beetje op uitgekeken... ben eerder benieuwd naar het veel brutere Tamtrum no text supplied |
|
quote: Ok, SC is wat afgezaagd, maar k blijf ze vinden Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |