|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat ik de zondag mee ga. |
|
blokkenschema: http://www.summerdarkness.nl/images/blokkenschemaSD.pdf |
|
hmmm, Ik ga iig voor Therion en Sonata Arctica. 2 x 25 euro aan dagkaarten = 50 euro.... Dan kan ik misschien toch maar net zo goed een heel weekendticket kopen How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Ik heb alles geregeld! no text supplied |
|
More Machine Than Man heeft helaas af moeten zeggen voor het Summer Darkness festival. Vervanger zal zijn: Statik Sky www.statiksky.com Verder kunnen we nog 2 nieuwe namen toevoegen aan de line up, en wel, The Dreamside www.dreamside.nl op vrijdag in de Helling en het Poolse Controlled Collapse www.controlled-collapse.com |
|
quote:ik ook, ik word fijn thuis opgehaald, dus |
|
Tot zo dan maar |
|
Penumbra en The Old Dead Tree gisteren waren echt gaaf!!! Voor vandaag verwacht ik in ieder geval nog een hoop van Therion en voor de rest ga ik mijn horizon wat betreft EBM/gothic en zo maar eens wat verbreden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Inderdaad, die waren echt super! De nieuwe nummers kwamen ook live heel goed tot hun recht vond ik! |
|
quote: Ik ben jaloers! |
|
Sonata Arctica was weer elke seconde genieten |
|
quote: Dat was zeker ook alles om überhaupt van te kunnen genieten? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Er stonden anders genoeg goede en boeiende bandjes.. |
|
quote: Is waar, maar niet zo heel veel voor mij persoonlijk. Black Tongue Tribe, Oceans of Sadness ben ik wel benieuwd naar. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Qntal, The Old Dead Tree, Estampie, Gefjon, Gothminister enzovoorts.. |
|
quote: Qntal, The Old Dead Tree ---> Daar heb je gelijk in. Voor de andere namen houdt mijn kennis in dit genre op.. Oriëntatie volgt. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Therion was V-E-T!!! De verwachting meer dan waar gemaakt. Daarvoor nog naar Cruxshadows geweest. Zijn daar nog ZM'ers geweest? Die hebben vast wel opgemerkt dat toen de zanger voor het eerst het publiek in liep, hij een slachtoffer koos om een dansje mee te doen. Nou, dat slachtoffer was ik dus. Een stelletje van die nichterige goths om me heen waren nog jaloers op me ook. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Heb nog wel gedacht om te gaan naar Therion, maar in het summerdarkness context leek het me een goth-overkill... |
|
quote: Op de zaterdag wel 1 van de weinigen inderdaad, Cyber enzo is niet mijn stijl, My Insanity speelde wel leuk, Penumbra was wel leuk al leek het op gegeven moment wel vrij veel op elkaar, en Sonata was ronduit geweldig, dat zijn tevens ook de enige bands die ik gezien heb. En dan die omschrijvingen in het programmaboekje: Sonata Arctica - Neoclassical melodic speed metal with dashes of Stratovarius and Children of Bodom [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 14-08-2005 23:50] |
|
quote:Therion was vet ja. Verder geen bekenden gezien, alleen heel veel freaks |
|
quote: O ja, deze discussie na het "incident" wil ik jullie niet onthouden: Ene goth tegen de andere: "Je hebt het nu wel van heel dichtbij meegemaakt." Andere goth wijst naar mij en zegt: "Dat moet je tegen hem zeggen." Zegt vervolgens tegen mij: "Jij hebt hem aangeraakt en ik niet." Zegt vervolgens weer tegen die andere goth: "Wat een mooie vent he?" (gelukkig doelend op de zanger, anders was ik echt heel hard weggerend...) Maar toch had ik even zoiets van, hoe ben ik hier in hemelsnaam verzeild geraakt (net alsof dat je het niet in de gaten hebt dat je een homobar binnenloopt, zoiets...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Gatverdamme. Weet ik meteen weer waarom alle goth's moeten sterven. Gatverdamme, wat een volk spelfout weggehaald... |
|
Ach ik snap je wel Ik liep door Utrecht, en bij de Dom was een gothicmarktje. Er liep een jong meisje die even haar mond opentrok en even voelde of haar vampiertantjes er nog wel inzaten. Ik zei al, damn ik wordt hier te oud voor. Ik wordt echt oud On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gatverdamme. Laat ze allemaal sterven, of in ieder geval naar GOTHenborg verhuizen ofzo Vreemd volk... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |