IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : SummerDarkness Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-07-2005 19:01 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik denk dat ik de zondag mee ga.

hammer
Usericon van hammer
Posted 14-07-2005 17:26 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-07-2005 20:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb maar gewoon een passe-partout gehaald. Nog ff een hotelletje regelen of zoiets... Ik zie tegen die tijd wel welke bands ik precies ga kijken.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 17-07-2005 16:23 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

hmmm, Ik ga iig voor Therion en Sonata Arctica.
2 x 25 euro aan dagkaarten = 50 euro.... Dan kan ik misschien toch maar net zo goed een heel weekendticket kopen

How can I know so many never really knowing anyone?

lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 17-07-2005 17:23 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Ik heb alles geregeld!

no text supplied

hammer
Usericon van hammer
Posted 04-08-2005 23:01 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

More Machine Than Man heeft helaas af moeten zeggen voor het Summer Darkness festival.

Vervanger zal zijn: Statik Sky www.statiksky.com

Verder kunnen we nog 2 nieuwe namen toevoegen aan de line up,

en wel, The Dreamside www.dreamside.nl op vrijdag in de Helling

en het Poolse Controlled Collapse www.controlled-collapse.com

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-08-2005 1:58 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 17 juli 2005 17:23 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik heb alles geregeld!
ik ook, ik word fijn thuis opgehaald, dus

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 14-08-2005 12:38 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Tot zo dan maar

altx
Usericon van altx
Posted 14-08-2005 13:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Penumbra en The Old Dead Tree gisteren waren echt gaaf!!!

Voor vandaag verwacht ik in ieder geval nog een hoop van Therion en voor de rest ga ik mijn horizon wat betreft EBM/gothic en zo maar eens wat verbreden.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 14-08-2005 15:16 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 14 augustus 2005 13:12 schreef altx het volgende:
The Old Dead Tree gisteren waren echt gaaf!!!

Inderdaad, die waren echt super!
De nieuwe nummers kwamen ook live heel goed tot hun recht vond ik!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2005 15:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 13:12 schreef altx het volgende:
Penumbra en The Old Dead Tree gisteren waren echt gaaf!!!

Voor vandaag verwacht ik in ieder geval nog een hoop van Therion en voor de rest ga ik mijn horizon wat betreft EBM/gothic en zo maar eens wat verbreden.

Ik ben jaloers!

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-08-2005 22:30 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Sonata Arctica was weer elke seconde genieten

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 14-08-2005 22:31 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 22:30 schreef Meridian het volgende:
Sonata Arctica was weer elke seconde genieten

Dat was zeker ook alles om überhaupt van te kunnen genieten?

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2005 22:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 22:31 schreef AngelOfDeath het volgende:

Er stonden anders genoeg goede en boeiende bandjes..

AngelOfDeath
Posted 14-08-2005 22:37 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 22:34 schreef MindlessMayo het volgende:
Er stonden anders genoeg goede en boeiende bandjes..

Is waar, maar niet zo heel veel voor mij persoonlijk. Black Tongue Tribe, Oceans of Sadness ben ik wel benieuwd naar.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-08-2005 22:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 22:37 schreef AngelOfDeath het volgende:
Is waar, maar niet zo heel veel voor mij persoonlijk. Black Tongue Tribe, Oceans of Sadness ben ik wel benieuwd naar.

Qntal, The Old Dead Tree, Estampie, Gefjon, Gothminister enzovoorts..

AngelOfDeath
Posted 14-08-2005 22:42 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 22:40 schreef MindlessMayo het volgende:
Qntal, The Old Dead Tree, Estampie, Gefjon, Gothminister enzovoorts..

Qntal, The Old Dead Tree ---> Daar heb je gelijk in. Voor de andere namen houdt mijn kennis in dit genre op.. Oriëntatie volgt.

altx
Usericon van altx
Posted 14-08-2005 23:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Therion was V-E-T!!!

De verwachting meer dan waar gemaakt.

Daarvoor nog naar Cruxshadows geweest. Zijn daar nog ZM'ers geweest? Die hebben vast wel opgemerkt dat toen de zanger voor het eerst het publiek in liep, hij een slachtoffer koos om een dansje mee te doen. Nou, dat slachtoffer was ik dus.

Een stelletje van die nichterige goths om me heen waren nog jaloers op me ook.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-08-2005 23:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 23:12 schreef altx het volgende:
Therion was V-E-T!!!

Daarvoor nog naar Cruxshadows geweest. Zijn daar nog ZM'ers geweest? Die hebben vast wel opgemerkt dat toen de zanger voor het eerst het publiek in liep, hij een slachtoffer koos om een dansje mee te doen. Nou, dat slachtoffer was ik dus.

Heb nog wel gedacht om te gaan naar Therion, maar in het summerdarkness context leek het me een goth-overkill...

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 14-08-2005 23:47 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2005 22:31 schreef AngelOfDeath het volgende:

Op de zaterdag wel 1 van de weinigen inderdaad, Cyber enzo is niet mijn stijl,
My Insanity speelde wel leuk, Penumbra was wel leuk al leek het op gegeven moment wel vrij veel op elkaar, en Sonata was ronduit geweldig, dat zijn tevens ook de enige bands die ik gezien heb.

En dan die omschrijvingen in het programmaboekje:
Sonata Arctica - Neoclassical melodic speed metal with dashes of Stratovarius and Children of Bodom

[Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 14-08-2005 23:50]

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 15-08-2005 1:51 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Therion was V-E-T!!!

Therion was vet ja. Verder geen bekenden gezien, alleen heel veel freaks

altx
Usericon van altx
Posted 15-08-2005 9:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Therion was V-E-T!!!

O ja, deze discussie na het "incident" wil ik jullie niet onthouden:

Ene goth tegen de andere: "Je hebt het nu wel van heel dichtbij meegemaakt."
Andere goth wijst naar mij en zegt: "Dat moet je tegen hem zeggen."
Zegt vervolgens tegen mij: "Jij hebt hem aangeraakt en ik niet."
Zegt vervolgens weer tegen die andere goth: "Wat een mooie vent he?" (gelukkig doelend op de zanger, anders was ik echt heel hard weggerend...)

Maar toch had ik even zoiets van, hoe ben ik hier in hemelsnaam verzeild geraakt (net alsof dat je het niet in de gaten hebt dat je een homobar binnenloopt, zoiets...)

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2005 9:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gatverdamme. Weet ik meteen weer waarom alle goth's moeten sterven. Gatverdamme, wat een volk

spelfout weggehaald...

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 15-08-2005 10:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ach ik snap je wel
Ik liep door Utrecht, en bij de Dom was een gothicmarktje. Er liep een jong meisje die even haar mond opentrok en even voelde of haar vampiertantjes er nog wel inzaten. Ik zei al, damn ik wordt hier te oud voor. Ik wordt echt oud

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2005 10:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gatverdamme. Laat ze allemaal sterven, of in ieder geval naar GOTHenborg verhuizen ofzo Vreemd volk...

spelfout weggehaald...

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com