|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: says grey..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ja idd. Bij Animadverto was alleen de zang live (tenminste dat hoop ik dan maar dat dat niet ook van een bandje kwam). Dat vond ik wel heel erg karig. En de griet die op het podium stond om een beetje te dansen en zo nu en dan op de knopjes van de beatcomputer te drukken, kreeg zelfs dat niet voor elkaar... Moest de zanger het podium over om even het goede knopje in te drukken... En bij Stin Scatzor stonden er alleen een gitarist en zanger op het podium. En dan nog had die gast te weinig ruimte... Volgens mij had-ie last van ADHD of zo... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik heb me goed vermaakt zaterdag, leuke bandjes gezien, hilarische momenten meegemaakt, veel bekenden gesproken en best wel lekker gedraaid. topdagje. nog metalheads naar de industrieel night 911 geweest? ik zag aardig wat langharig tuig uit hun dak gaan. |
|
quote:jow |
|
Jeah, drumstokje van Therion en Setlist van Sonata Arctica en handdoek van de gitarist daarvan How can I know so many never really knowing anyone? |
|
quote: Leuk joh spelfout weggehaald... |
|
Nou, wat gaaf zeg... <klaarkomenmodus> |
|
Als je die handdoek onder je kussen legt kun je elke avond in slaap vallen met de zweetgeur van Sonata Arctica! Toppertje! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Geloof maar niet dat die Handoek van die gitarist was, denk dat ie uit de kast van de tivoli komt.... |
|
quote: Yay, The Old Dead Tree geïnterviewed en een flesje water meegejat no text supplied |
|
groupies... Bummer Darkness aan me voorbij laten gaan...niet moeilijk met zo'n toegangsprijs & mager aanbod. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
summer darkness: dag 1: http://www.gothtronic.com/?page=23&livereviews=176 dag 2: http://www.gothtronic.com/?page=23&livereviews=177 dag 3: http://www.gothtronic.com/?page=23&livereviews=178 |
|
quote: Weet jij ongeveer welke nummers ze live hebben uitgevoerd? |
|
quote: Zowat van alle bands behalve van Sonata Arctica hehe, de beste band weer niet :p |
|
quote: 01 We Cry 02 Unrelenting 03 Somewhere 04 Even If 05 It’s the Same 06 1,2,3,4,5,6,7,8, 07 It Can’t Be 08 My Friends 09 Out of Breath 10 How Could You 11 What Else Volgens Reflections of Darkness, songtitels zijn incompleet. no text supplied |
|
Aangezien ik geen zin heb om er een nieuw topic voor aan te maken, post ik het maar even hier. Ondanks dat het metal-aanbod dit jaar een dieptepunt heeft bereikt, heeft mij persoonlijk dat er niet van weerhouden om toch naar Summer Darkness te gaan. Ben ik de enige? Of zijn er toevallig nog wat ZM'ers die er net zo over denken? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Donderdag Bauhaus iig. en misschien dat ik nog kaarten voor Moonspell ga halen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik ga zelf alle vier de dagen, inclusief Bauhaus. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik zat te denken om naar Moonspell te gaan, al lang niet meer gezien. Maar 30 euro dokken terwijl ze maar een uurtje spelen vind ik toch niet zo geweldig Zenial |
|
Balen, Bauhaus missen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Voor Moonspell en The Wounded kun je ook losse kaarten à 17,50 halen. De laatste keer dat ik ze zag is inderdaad alweer 4 jaar geleden, dus het mag onderhand wel weer. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 10-08-2006 6:37] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nog mensen van hier geweest dit jaar? Ik heb me gisteren wel vermaakt in de Ekko. Lekker dagje neo-folk. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Zaterdag alleen even Moonspell/The Wounded meegepikt en dat was dik in orde |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |