|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hellraiser no text supplied |
|
is dat geen remix? edit: of iig gemixed door een ander bandje? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-05-2005 0:35] |
|
aha, die mix vind ik wel erg sterk. Sowieso zijn de VNV-versies erg gaaf: Destillat bijvoorbeeld. |
|
quote: Ik vind daar nogal een kwaliteitsverschil in zitten, alleen de betere versies draaien ze natuurlijk overal. Anyway, we dwalen nogal off-topic af no text supplied |
|
ik ga niet. |
|
programma update Therion, Dulce Liquido, Suicide Commando, Epica, Qntal Asrai, the Azoic, the Birthday Massacre, Chillburn, Cruxshadows, Glis feat: JL Demeyer (Front242), Gothminister, Image Transmission, More machine than man, Morning, Morgenstern, My Insanity, Nemesea, Old Dead Tree, Olen`k, Penumbra, RAUW met T.Raumschmiere, Syrian, Tamtrum, UnterNull |
|
hmmm... it keeps on getting better & better.. hoewel.. epica had voor mij ook weer niet gehoeven.. zag dat ze ook aan waldrock toegevoegd zijn.. onbegrijpelijk! There are lessons, that sadness can only teach |
|
quote: Nee, dan T. Raumschmiere Er komt zelfs een complete electroclash avond in Tivoli en daartegenover staat dan een industrial/noise night in de Ekko. Dat wordt voor mij vroeg naar bed op zaterdag PS: dat Epica veel speelt is wel logisch, want ze zijn op tour voor het nieuwe album... [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 30-05-2005 22:48] no text supplied |
|
Hmmm.... leuke line-up, maar als ik er helemaal voor terug moet komen vanuit het koude Noorden kies ik toch voor M'era Luna dat weekend! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Nee hoor, jij gaat gezellig mee naar M'era Luna! Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Wij zoeken 2 promotie medewerkers uit de omgeving Utrecht, Die willen helpen met het promoten van het Summer Darkness festival. Bijvoorbeeld dit weekend zouden wij graag 2 personen hebben die voor ons naar het Fantamagic festival zouden willen. www.fantamagic.nl Mensen die interesse hebben om ons te helpen kunnen mailen naar gerjan@tivoli.nl of bellen naar 030 2313499 langs komen mag uiteraard ook. Tivoli Oudegracht. |
|
|
|
Ik ga toch maar niet, voor 3 bands 2 dagen daar zitten is niet wat voor mij. Bovendien heb ik het grootste gedeelte al eens live gezien (of meerdere malen). |
|
tsja, ik wil wel.... maar kan niet..... tsja, Kenia gaat bij mij toch echt ff voor..... alhoewel ik dan wss wel weer terug ben.... maar goed, iig zal ik dan geen geld hebben.... |
|
weekendpas is binnen no text supplied |
|
Sonata Arctica toegevoegd dus, ook Oceans of Sadness bevestigd. |
|
quote: u krijgt z.s.m. mail |
|
quote: Sonata arctica is gaaf. Maar oceans of sadness is echt overgewaardeerd. |
|
Binnenkort eens kaartje inslaan. En zien welke dagen ik kan/wil gaan... hmss.. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Godverdomme, tegelijk met Flesh Field no text supplied |
|
Sonata heb ik tot op heden nog niet gezien. Dus ik haal wel een kaartje. Die ander wil ik dan ook wel zien. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik kom ook, 1 dagje... de zaterdag Hopelijk is het wel wat duidelijk wat waar en hoelaat plaatsvindt, want het is nogal bizar dat niet alles bij elkaar in de buurt is... dacht ik toch uit de website te kunnen opmaken. |
|
|
|
band A & B op de vrijdag in het hierboven geposte schema zijn geworden: Spiritual Front & the Protagonist [Dit bericht is gewijzigd door hammer op 13-07-2005 16:49] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |