|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Een leuke afwisselende metalavond!!! wie o wie?? Grtz, Conrad |
|
Ik zalt eensch zien, is toch om de hoek |
|
Aanwezig! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
bel je nog ff dan Ruttie?? |
|
Hmm, ok, Torthuga komt dus in ieder geval niet, blijkbaar. Net hun gitarist aan de lijn gehad, en ze hebben te laat een demosong opgestuurd. Stelletje smurfen op een rij. Had ze graag gezien. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Waar zit die toko ongeveer? |
|
quote:Daar bloeit wat! gheghe |
|
quote: hehehehe, maaruh, kom je ook ff kijken FRNK?? |
|
quote: www.dbstudio.nl *UP* |
|
3 Gothicbands, toch? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: trek jij ook ff iets moois aan!!! |
|
*haalt de spookjes - make up uit de kast* Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Gaan mensen na afloop nog de stad in? Misschien wel leuk om iets af te spreken... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lijkt me geen gek plan. Ik ben er in ieder geval wel.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nou, dan stuur ik wel even een mail. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mocht je MSN hebben, is dat ook een optie. Zie profiel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik heb overdag een "uitje" van mijn werk, maar daarna kom ik zekerz even de dronkelijk uithangen.... Als iemand met veel kabaal slingerend binnenkomt, dan ben ik dat |
|
quote: Ik hoef niet te rijden of te spelen. Ik zal dus ook wel weer flink van de kaart zijn hehehe. @Ratje: mijn velours jurkje of mijn lakrokje? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
PRESENT!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Gezellig What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ja, jou wil ik wel even checken "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Kijk AoD en Rutan hebben een date!!! Wat leukkkkkk en dan mag X-tinXion hun achtergrond muziek verzorgen.... |
|
quote: Hahahaha....Verzin zelf je verhaal als je dat spannend vindt. Conrad = Nep FRNK !!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Gaat een leuke avond worden dus.. alleen spijtig dat Mark in Engeland zit, de lul de behanger.. wie heeft er nou ook een vriendin in 't buitenland.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nep FRNK!!! is da iets nieuws?? Heb ik de afgelopen dagen wat gemist op t ZMforum?? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |