|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Jeeee Wij hebben wel soundcheck zaterdag, kan ik eindelijk eens inspelen. |
|
Als 1e spelen: lang zo gek nog niet Bruce Banner |
|
idd even met z'n allen Wytze bedankt [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 11-05-2005 11:11] |
|
Lekker vroeg aan t bier! (joint hehe) |
|
quote:We moeten als 1e dus tiet zat! (en als je wel ging moest ik toch alsnog rijden ) [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 11-05-2005 17:44] |
|
quote: Ja, en ongelovelijk dronken worden van al het bier! |
|
Is het trouwens goed met de trein te doen? |
|
Ja hoor, vijf minuten lopen ofzo. Je zult alleen een stukje van de laatste band missen, voor de rest niets. |
|
Oke, bedankt! Misschien kom ik toevallig nog wel vervoer tegen, maar dan is het in ieder geval allemaal mogelijk. |
|
Waarschijnlijk ook aanwezig. Nog even een kaart reserveren morgen. |
|
quote: Biertje doen dus! spelfout weggehaald... |
|
quote: Uiteraard. |
|
Hmm dat wordt hem niet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Neehee. *zucht* MIJN Lot Marley. [ Oh en *edit* enzo; Ik ben gewapend met een heuze wegwerp-camera. ] [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 11-05-2005 22:08] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Waar moet de reis heen terug? |
|
quote: Pas maar op, toen ik Varanus zag zei hij dat ik zo stil was terwijl ik altijd zo'n grote bek had op ZM. quote: LOTS! Je mag mij wel op de foto zetten hoor, ik ben vet sexy. quote: Naar Groningen, het is inmiddels allemaal geregeld. |
|
Ik zou net zeggen, dan weet ik nog wel vervoer. |
|
Hehe, bedankt voor het nadenken dan. |
|
Ach ja, zijn er genoeg die van die kant af komen en dan nog wel een plekje over hebben in de auto. Zou zonde zijn dat het daarom over moet gaan. |
|
He Deathwish, misschien komen we zaterdag ook naar Ljouwert, kunnen we dan gewoon op de bonnefooi komen of is het al uitverkocht!? see you at occultfest! |
|
Hangt er wat vanaf hoe laat je van plan was om te komen. Maar in begin van de dag is het nog niet uitverkocht. Kom je na 18:00 dan zou ik toch van te voren even reserveren. |
|
hoeveel man kan dr nou eigenlijk in de Romein? (met/zonder balkon?) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
400 man kunnen er in, dan is ie echt vol. |
|
yeaaahhhh "HELLO! We're looking for nuclear wessles." |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |