|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er nog een beetje een nachtleven daar in Leeuwarden? Aangezien we niet echt zin hebben om voor Occult weg te gaan. Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
Geef nou maar antwoord uilachende stinkerd. Sjeempie! Subtiel kamerolifantje |
|
Daar zat het antwoord al ingebakken, gij onwetende |
|
Poep in je hoofd! HA! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Pffff /.... |
|
Op een rustige nacht op een bankje in een of ander park of op een wilde nacht vol avontuur? Subtiel kamerolifantje |
|
Het schijnt dat Meindert Tjoelker het altijd wel erg gezellig vond... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:zingt: hoeveel moet er nog kome Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Geweldig dat Friezen daar trots op zijn ... Stigmas; wel; je paspoort mee he ... |
|
Leeuwarden hoort niet bij Friesland...zeggen ze zelf Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goh Jenje, dat was bíjna grappig. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Waarop? Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote:Kan begrijpen dat je daar als inwoner van Leeuwarden niet bij wil horen ... |
|
quote: Jawel hoor spelfout weggehaald... |
|
het is al geregeld! Je 'm apelle du BOB. een beetje jammer maar ja. wel flink heerschen bij Occult respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ckers Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zo, dat gaat straks flink beuken spelfout weggehaald... |
|
Heb al ander feessie Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ragh ende beuck respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Binne we der allemaal klaar voor? ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
AAAAAHH!!!! helemaal geslaagd gister!! cardinal was zwaar overdonderend (ietwat monotoon maar zo hoord dat!!!), Stoma was gewoon weer DA SHIT, uber heavy en grinde!.. en blood i bleed heb ik mij persoonlijk ook zeer mee vermaakt... lekker simpel Relapse style gebeuk!! en die grind bands afwisselen met symfo/heavymetal bands was ook zwaar tegek. heb occult jammer genoeg moeten missen (bedankt NS... ) dus wietse.. zwaar geslaagd!!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jup, was zekers een geslaagd feestje. Tearful Dawn is wel een leuk bandje, hoewel de zangeres wel een ietsiepietsie beweegelijker zou mogen zijn. Blood I Bleed, Cardinal en Deadhead waren gaaf. |
|
quote:Kijk, ligt het dus niet aan mij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |