IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Extreme Aggression 2005 - Zaterdag 14 Mei: Theater Romein Leeuwarden Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-05-2005 20:33 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Is er nog een beetje een nachtleven daar in Leeuwarden? Aangezien we niet echt zin hebben om voor Occult weg te gaan.

Subtiel kamerolifantje

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2005 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-05-2005 20:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Geef nou maar antwoord uilachende stinkerd. Sjeempie!

Subtiel kamerolifantje

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2005 20:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daar zat het antwoord al ingebakken, gij onwetende

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-05-2005 20:38 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Poep in je hoofd! HA!

Subtiel kamerolifantje

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-05-2005 20:38 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2005 20:33 schreef stigma het volgende:
Is er nog een beetje een nachtleven daar in Leeuwarden?
bereid je maar voor

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2005 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2005 20:38 schreef stigma het volgende:
Poep in je hoofd! HA!

Pffff /....

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-05-2005 20:39 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Op een rustige nacht op een bankje in een of ander park of op een wilde nacht vol avontuur?

Subtiel kamerolifantje

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-05-2005 20:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Het schijnt dat Meindert Tjoelker het altijd wel erg gezellig vond...

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-05-2005 20:41 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2005 20:39 schreef NecRobert het volgende:
Het schijnt dat Meindert Tjoelker het altijd wel erg gezellig vond...
zingt: hoeveel moet er nog kome

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2005 20:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geweldig dat Friezen daar trots op zijn ...

Stigmas; wel; je paspoort mee he ...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 13-05-2005 20:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Leeuwarden hoort niet bij Friesland...zeggen ze zelf

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-05-2005 20:43 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Goh Jenje, dat was bíjna grappig.

Subtiel kamerolifantje

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 13-05-2005 20:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2005 20:41 schreef Jenje het volgende:
Geweldig dat Friezen daar trots op zijn ...

Waarop?

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 13-05-2005 20:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2005 20:42 schreef NecRobert het volgende:
Leeuwarden hoort niet bij Friesland...zeggen ze zelf
Kan begrijpen dat je daar als inwoner van Leeuwarden niet bij wil horen ...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-05-2005 0:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2005 20:33 schreef stigma het volgende:
Is er nog een beetje een nachtleven daar in Leeuwarden? Aangezien we niet echt zin hebben om voor Occult weg te gaan.

Jawel hoor

spelfout weggehaald...

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 14-05-2005 8:19 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

het is al geregeld! Je 'm apelle du BOB.
een beetje jammer maar ja. wel flink heerschen bij Occult

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Orion
Usericon van Orion
Posted 14-05-2005 9:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ckers

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-05-2005 10:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, dat gaat straks flink beuken

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-05-2005 13:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Heb al ander feessie

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 14-05-2005 13:52 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

ragh ende beuck

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 14-05-2005 13:56 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

Binne we der allemaal klaar voor?

..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-05-2005 12:09 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

AAAAAHH!!!!

helemaal geslaagd gister!! cardinal was zwaar overdonderend (ietwat monotoon maar zo hoord dat!!!), Stoma was gewoon weer DA SHIT, uber heavy en grinde!.. en blood i bleed heb ik mij persoonlijk ook zeer mee vermaakt... lekker simpel Relapse style gebeuk!!

en die grind bands afwisselen met symfo/heavymetal bands was ook zwaar tegek.

heb occult jammer genoeg moeten missen (bedankt NS... )

dus wietse.. zwaar geslaagd!!!

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Violent God
Usericon van Violent God
Posted 15-05-2005 12:14 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

Jup, was zekers een geslaagd feestje.
Tearful Dawn is wel een leuk bandje, hoewel de zangeres wel een ietsiepietsie beweegelijker zou mogen zijn.
Blood I Bleed, Cardinal en Deadhead waren gaaf.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-05-2005 12:15 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2005 12:14 schreef Violent God het volgende:
Tearful Dawn is wel een leuk bandje, hoewel de zangeres wel een ietsiepietsie beweegelijker zou mogen zijn.
Kijk, ligt het dus niet aan mij.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com