|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Was super gaaf moeten ze vaker doen zo dicht in de buurt. Occult en Deadhead heerschten de pan uit |
|
Ik vond het iig supergezellig gister! |
|
quote:Goh zou toch daaraan gelegen hebben? Ik dacht al... |
|
You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Trouwens een heel gave zaal, theater Romein, klopt het nou dat deze over niet al te lange tijd gaat sluiten? Zonde!! |
|
quote: He hier herken ik mijzelf wel in |
|
Mja was leuk gisteren. Cardinal was zwaar gaaf, Blood I Bleed en Tearful Dawn ook. De rest heb ik zowaar gemist wat ik was al weg, of ik zat te eten, of ik zat buiten een beetje eehrm... Bij te komen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
hey, harrie. heb je die foto's van gister ook ergens online? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik heb ze binnenkort wel als het goed is. |
|
quote: Tja, had van te voren geen tijd om 2 glazen wijn te drinken... Neej hoor, je hebt helemaal gelijk. Ik werk eraan en doe iig heeeel hard mn best |
|
quote: Geeft verder niets, voor een band die ongeveer een half jaar in deze bezetting opereert (dat begreep ik tenminste) was het een prima optreden, en het klonk verder allemaal prima. |
|
Godverdomme, Occult heerschte alle andere bands die ik gezien heb er 666 keer uit! Deadhead was ook lekker, TMDC vond ik persoonlijk niks. Van Cardinal heb ik nauwelijks wat gezien. Gespot ende gesproken: -Stigma -Schaep -Varanus (bezóóópen! gheghe) -Hell_awaits -Thrash -Infaustus -Curseofdeath en nog een paar gemist geloof ik. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Jbassist niet eens gezien? pffffff.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heerschend feestje idd. En idd leuk wat bier achterovergeslagen hehehe. En veel zetemmers gesproken spelfout weggehaald... |
|
quote: En blastmaster pffffff.... |
|
quote: Ja, dat gaat ook snel he, als je de hele tijd met twee biertjes overal naar toe wandelt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Foto's van het ZM-Dartteam al klaar? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: sinds februari, dus iets korter Bruce Banner |
|
quote: Nope, nog niet. Staan op thrash z'n camera en die heeft z'n batterijen in de oplader zitten. Zal ze vandaag of morgen wel krijgen. spelfout weggehaald... |
|
quote: binnenkort, wel via fotomuis.nl You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
|
|
Dat zou fijn zijn! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ben benieuwd... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |