|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Dan lag het aan t bier! Fijne zaak. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 15-05-2005 19:04] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Je gaat er wel raar van tiepen zie ik. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Rare Friezen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Die zeggen iig "patat" tegen patat. Dat dan weer wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat is dan ook t enige. Ik zal het verhaal van die koe in Leeuwarden dit keer maar mooi achterwege laten... Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Hun Moeder. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Precies! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Was dik gezellig. Werd alleen wel lekker snel bezopen. We waren er pas om 8 uur ivm werk. Cardinal schoot anders ook niet op! Kon me ook totaal niet boeien. Deadhead was dan wel weer interessanter dan Cardinal, maar vind het niet bijzonder. TMDC, daar had ik zin in. Speelden wel leuk, maar de nieuwe nummers doen me weinig. Occult had ik nog nooit gezien en die vielen iig niet tegen. Iedereen kwam ineens los en Occult speelde strak. Heb een nieuwe beste vriend gemaakt, die ineens onmeunig irritant ging bazelen toen hij dronken was. Jammer is dat. Uiteindelijk, na 24 uur wakker te zijn, in comateuze toestand op Schaeps bank ingestord. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Weet ik in ieder geval wat ik mist hef Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
hehe godverdomme juh pien in mien harses en aan de skijterij van dat KUT bier!!! niet normaal laatste keer dat ik dat spul door mien strot stamp Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Drink het dan niet als je er niet tegen kunt |
|
wat mut ik dan aan de spa blauw? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hahahaha No meat is sweater |
|
Ik heb er niet veel gedronken, omdat ik pas aan het einde aan het bier ging, maar ook best last van pijn in de kop. Snap niet waarom ze dat kutbier schenken. |
|
quote:Je vond ze heerschen verdomme, niet zo lauwtjes doen he? En kan iemand hier niet één of andere code in dit forum bouwen zodat dat irritante friesche gebazel gewoon geblokkeerd word ofzo? Als iedereen hier een beetje populair in zijn of haar dialect gaat typen word het mooi ene grote talenkank0r.... [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 16-05-2005 2:21] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Er is hier anders nog geen woord Fries gesproken. |
|
quote: Gibberish-Fries klinkt ook kut Bruce Banner |
|
quote: gaan janken juh.. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Skitterend Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Iedereen is dik in de schijterij en ontzettend dikke katers. Mischien dat het oud verrot bier was en de leidingen niet goed doorgespoelt. Zo vaak gebeurt er niet wat in de Romein. |
|
werpt mijn niet zuipen en blowen als je nog ergens mee bezig moet toch eens zijn vruchten af!! nergens last van hiero... daar drink ik 1 op "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
tja, we hebben er nog wel een rukkende neger uit moeten knikkeren, hij wou niet zeggen voor welke band ie kwam! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Een watte? En waarom? Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |