|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze zijn waarschijnlijk de meest energieke band! Naast Dillinger escape plan dan...want die slikken volgens mij echt wat. |
|
boeie... |
|
Zo dat was ook een leuke post. |
|
quote:het ging over de podium presentatie hoor. |
|
quote: Maar podium presentatie is toch belangrijk? |
|
quote: je overleeft het wel zonder, maar als je dan toch iets moet hebben om naar te kijken... |
|
Zelf vind ik dat het verschilt per band. Slayer staat maar gewoon wat te headbangen maar das ook het enige wat men nodig heeft bij deze band, ze hebben gewoon zoveel klasse. Maar bij een hardcore band mogen van mij de voeten van de vloer. |
|
quote:*proest* Ok, sorry.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-03-2005 12:11] |
|
quote: Ik vind het idd wel leuk als een band een beetje podiumprestatie heeft There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Wie staan er in het voorprogamma? In Flames? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
^Dat zou wel vet zijn, hoewel jij dat duidelijk niet vindt. |
|
quote: Laat maar jongen [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 23-03-2005 19:27] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Haha wat was je punt dan? |
|
Ik ga! Jeeehhh!!! WOrd echt weer Vet hard Beuken zoals altijd met Slipknot "Sehnsucht" |
|
zal er ook zijn. is het niet een beetje een klein podium voor een band met 9 man? |
|
quote: dat is precies wat ik dacht...zal wel niet veel overblijven van de so called spetterende 'podiumpresentatie', als je heen en weer springen met een masker op zo kunt noemen... |
|
De clown is er niet bij heb ik begrepen, dus dat is er een minder... Als het me financieel een beetje mee zit koop ik misschien ook nog wel een kaartje... het is inderdaad altijd heerlijk beuken bij schuifknoop... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik ga toch wel denk ik! Er zijn nog kaarten, morgen haal ik ze. Dit intiem concert mag ik gewoon niet missen. |
|
quote: kutclown laat hem maar lekker thuis over zijn trommels kruipen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hahahhaa, nou hoef je in ieder geval geen kaartje te kopen. Als je de clown niet kan slaan is het niet leuk meer natuurlijk... |
|
Clowns vind ik eng. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: wattan? |
|
quote: Nee, maar ik heb er ook geen geld voor over om die kutclown te slaan. Ik was toen gratis naar binnen... Dat is tevens het excuus waarom ik Slipknot uberhaupt ooit heb gezien. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Heb je ook al een trauma aan "It" overgehouden?? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |