|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik luister veel Death metal ja. Maar ik heb heus wel eens wat slipknot nummers gehoord eni k vind er nix aan. Maar als jij het leuk vind dat mag dat hoor jongen, het was geen persoonlijke aanval ofzo. Ik zei enkel dat ik er geen ruk aan vind Het zal je moeder maar wezen... |
|
Financiele meevaller, ik heb een kaartje, dat word weer gaaf ! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
^^Ok mooi, ik word alleen ziek van mensen die lopen te zeiken over die maskers. |
|
Die lui van Behemoth zien er minstens net zo achterlijk uit. Vooral die zanger met z'n lelijke kutkop. Tis dat de muziek nog vrij oke is There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Hahahahhaa! maar goed jij begrijpt mij. |
|
Bloeit hier iets op? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: hihihihihi There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Ok hoe vet was dit!!!!!!!!!! Shadows Fall was maar matig, alleen leuke salto van de zanger in het publiek. Maar wat was Slipknot toch weer geweldig. Ze deden zelfs het uber-speed nummer 'Get this' van het eerste album. Publiek ging ook helemaal los. Dit was mijn 3de keer en veruit de beste. Leuke zaal trouwens Paradiso. |
|
was zeker een gaaf optreden. ik ben in tijden niet zo blauw geweest! . |
|
Ja was echt een goeie pit! Zelfs een vrijwillige 'wall of death' tijdens surfacing. |
|
ja was kick, alleen van rechts gingen ze harder dan links, resultaat: ik 10 man op mn hoofd. |
|
T'was zeker weer gaaf en inderdaad die pit was heel bruut, ook grappig dat 3/4 pit omviel Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Welke nummers vonden jullie het vetst? Ik ging compleet los bij (sic) en people=shit. Die zijn zooo bruut. |
|
uuhm, vooral get this en natuurlijk spit it out was aardig los gaan bij mij! |
|
Mensen lullen egt negatief over Slipknot hier... Jullie luisteren cker naar de Dixie Chicks en Pussycat Dolls... Wie Slipknot slecht vind heeft geen verstand van muziek en moet zich aanmelden op Discodudes/Discochicks... want we kunnen geen hoogmoedige kklijers hebben op een metalsite! Collapse! |
|
egt waar? |
|
quote: Enkel??? Je zei t 8 keer ofzo.... nerd Collapse! |
|
Ehm, je bent nu aan het reageren op een topic van bijna 2 jaar geleden hoor... |
|
quote: Wat dacht je van deze http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3617 Een topic van 2 jaar geleden omhoog kicken |
|
dat zeg ik... |
|
slipknotboy. Fantastisch! |
|
treden die nog op? Het is de lichtinval ;') |
|
Zo zie je maar weer wat voor mensen hier naar luisteren. *pist broek vol van het lachen* |
|
Ik heb ze in 2005 geloof ik nog gezien in Ahoy samen met Slayer en Mastodon maarik vond het niet heel erg geweldig eigenlijk, maar toch leuk om ze eens gezien te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 28-01-2007 19:29] Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |