|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
misschien wel gaaf om heen te gaan, lijkt me best een gave show. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat ben je toch schattig, mental Kijk eens naar de datum van de openingspost Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:och, ik wil er nog best een keer heen, hehehe.maar idd, nu je het zegt ! die heineken van vanmiddag ook hahaha. Fuck the world and fuck you |
|
de 3-0 van Alkmaar wegzuipen zeker Slipknot - Slip? NOT! Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: Problemen mee? Dan moet je t maar recht in me bek komen zeggen Collapse! |
|
quote: Ja, jij kan wel wat Slipknot gebruiken, het is toch echt wel boze jongetjes muziek. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Precies, het is belachelijk als mensen lopen te zeiken op anderen achter een lullig schermpje... Zoiets zou jij nooit doen! quote: [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 29-01-2007 0:41] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Hehe, laat die stoere knaap toch hangen.. (in zijn slipknot) |
|
quote: *kuch* Ik citeer letterlijk uit de : quote: Dus, ja, daar heb ik problemen mee, net als met de post waar ik nu op reageer, dappere internetwarrior. Gedraag je normaal anders is je carriere op ZM zo voorbij m'okay. Bedankt voor de aandacht. *strooit bloemetjes en slaakt homosuele kreetjes* |
|
quote: Jij bent grappig... SLIPKNOTboy SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Vroegah...vroegah was er nog 'survival of the fittest'. Tegenwoordig blijft alles over... Verder altijd leuk vermaak, die 'Slipknotboys' Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
zei de black metal scene fan boy... Fuck the world and fuck you |
|
quote: en dan... Ga je me dan voor mijn bek slaan omdat ik je vertel dat je op een heel oud topic hebt gereageerd?? Of ga je dan weer "Voorschoten de hardste" roepen... |
|
quote: JA! Keihard, recht in je pwetty gezichtje! Met een vrolijk walmende knoflook en ongepoetste tanden lucht. DAT ZAL JE LEREN! |
|
peace Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote:Hey, daar was ik ook bij Na 2 nummers het maar op een zuipen gezet met Chelman en gevolg in de foyer. Bij Slayer was het heerlijk rustig vooraan [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-01-2007 11:23] |
|
daar was ik ook bij, slipknot is echt slecht, toen was ik lekker aan het bieren en daarna vooraan bij SLAYER www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote: brrrrr. Tragisch... U komt van het kamp ? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |