|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
it? is dat geen horror film? |
|
It vond ik nooit zoveel aan, ik vind Bassie veel enger... [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 03-04-2005 16:19] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Bassie is echt niet enger. MAMMIE! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Weet iemand al iets over de Support act? [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 04-04-2005 16:50] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
slayer... |
|
quote: Ja, en een behoorlijk matige ook nog There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
word waarschijnlijk shadows fall en lamb of god! |
|
Het is Shadows Fall, kijk maar op paradiso site. En ik heb m'n kaartje binnen! |
|
Wat een rukband is dat zeg Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik vind er ook geen kont aan, de vocals zijn echt heel slecht. Maarja schijt ik kom voor Slipknot. |
|
quote: Ja dat was ook juist de rukband Het zal je moeder maar wezen... |
|
Jonge hou eens op met zeiken, heb je ze wel eens live gezien? Of zijn ze te commercieel? Er is trouwens geen zak commercieel aan Slipknot, ze hebben alleen een shock factor met die maskers. Maar de muziek is fokking heavy. |
|
tsjah als ze nou eens net zoals in de VS: Lamb of God zouden meenemen dan was ik zeker weten wel gegaan! moet maar even kijken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: EN BEDANKT Na 8 jaar herleeft mijn trauma zich ook weer... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hahahah Pennywise There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Hmmmm Napalm Death of Slipknot...moeilijk,moeilijk,moeilijk There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Stoer hoor................. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Vette underground inderdaad man! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik vind er gewoon geen ruk aaaaan. Als ik mensen met maskers wil zien ga ik wel Carnaval vieren. Het zal je moeder maar wezen... |
|
quote: Vet griezelig he? Echt elke keer dat ik een foto oid van Pennywise zie... *ril* Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Mijn moeder zat die film in haar eentje te kijken toen ik een jaar of 8 was... Daarna zelf gezien en heb jaren lang putten ontweken tijdens regenval op straat... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Heb 'm een keer gezien toen ik 11 was. Op een feestje van een vriendin. Daarna moest ik door een bos fietsen. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ben benieuwd wanneer de 30 jaren weer verstreken zijn.... Misschien wordt dan de clown van KniPsLOt horror. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Oooh jonge jonge jonge, wanneer houd het eens op met die oneindige slipknot discussie ... Persoonlijk vind ik slipknot live erg gaaf omdat ze gewoon een leuke show neer zetten, maar verder is het ook niet veel soeps... Maargoed, slipknot de band waarvan je houd of die je haat... daar is zelfs een boek over Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |