|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
En k ben ook nog een kind *Schaam* En typen komt door msn daar typ je zo snel mogelijk dus ja Bonecollector |
|
je hebt zeker uitmuntende cijfers voor Nederlands of niet? |
|
quote: beste tijd om te corrigeren |
|
VERLOEDERING VAN ONZE SCHOONE TAAL! Subtiel kamerolifantje |
|
Mijn cijfers voor nl zijn barslecht ben er gewoon niet goed in en als k voor school wa moet type doe k er extra lang over omda k alle typfoute eruit moet hale [Dit bericht is gewijzigd door 666FrEaK666 op 27-03-2005 23:36] Bonecollector |
|
quote:Ben je een allochtoon dan? Want als je een Nederlander bent moet je toch fatsoenlijk nederlands kunnen. Foutjes moeten kunnen, maar expres zo belabberd en debiel typen en dan vervolgens niet meer beter weten is uitermate sneu. Rotjong Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Haal eerst nou eens diep adem, denk na en begin dan te typen. |
|
Nou, en nu dan maar weer ontopic? Subtiel kamerolifantje |
|
ik heb ooit voor de type cursus, jawel op een heuse type machine, 350 aanslagen per minuut moeten halen ZONDER fouten. Als ik daar aan terug denk....... Wel geslaagd overigens [edit] Hatebreed, ja.....hmmm, ja....aardig. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 27-03-2005 23:40] |
|
quote: ga leren typen POOT |
|
Oke doe mijn best en we gaan weer ontopic ja Bonecollector |
|
quote: ok POOT hatebreed is kk bruut maar jij niet |
|
hoef niet bruut te zijn en ben geen poot Bonecollector |
|
quote: ben je wel met je 666 |
|
Wat jij wilt maar bijna overal waar ik kom bestaat gewoon FrEaK al en ik houd me bij me gewone naam zoals op alle forums dus.... en ja mijn overgrootoma woont op nr 666 Bonecollector |
|
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
|
quote: je boere moere zker zo'n klote plattelander krijg de pokken |
|
quote: je moet gewoon nog een nemen |
|
quote: lekker belangerijk knul hatebreed; wel grappig, behoorlijk actief op het podium - totaal niet mijn ding though. [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 28-03-2005 0:04] |
|
Bonecollector |
|
Hatebreed is wel dope sjit inderdaad There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Hatebreed HEERST!!!! Zaterdag 30 April maar weer eens op Groezrock uitchecken! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Oke Bonecollector |
|
quote: Schoone? Leef jij nog in het jaar 1300 ofzo? Als je dan kritiek hebt geef die gast dan op z'n minst een goed voorbeeld. Hatebreed is opzich wel vet. Vooral hun 2e album kan ik erg waarderen. Maar toch ga ik persoonlijk iets meer van andere metalcore bands. 100 Demons, Barcode, The Path of resistance, Walls of Jericho, etc. etc. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |