IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Hatebreed Vorige pagina | Volgende pagina
Positieveling
Usericon van Positieveling
Posted 21-01-2013 19:31 by Positieveling Wijzig reactieProfiel van PositievelingQuote dit bericht

Jij ook! Kom op! Je kunt 't!

Northward
Usericon van Northward
Posted 21-01-2013 20:38 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Die 666FrEaK666 op de eerste pagina's is wel een baas.

Verder een saaie band moet ik zeggen.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-01-2013 22:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 19:27 schreef Count Steel het volgende:
Dranghekken bij een hardcore show, alleen daarom weiger ik naar eendert welk concert te gaan.

Weigeren gaat wat te ver, maar het is wel een serieuze domper op de sfeer idd.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-01-2013 22:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Ach, over 2 maandjes Nasty in Dynamo. Daar staan vast geen hekken, en als ze er al staan, gaan ze stuk.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-01-2013 22:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Bij Nasty is het sowieso niet aangeraden om de bebouwing in een straal van 50 meter van het podium lief te hebben.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 12:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heilige schijt, die nieuwe plaat is goed! Eerste indruk is erg positief, al zakt het op halverwege wel wat in.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-01-2013 13:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jup, maar die laatste breakdown.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 13:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Bij die tweede track ging ik al helemaal loos. En inderdaad, die TUI-breaks in Time to Murder is zijn loeihard. Het heeft de agressie van Perseverance weer terug, lijkt het. Volgens mij vind ik dit de beste Hatebreedplaat sinds 2003, maar ik ga de schijf eerst nog een paar keer draaien voor ik met dergelijke oordelen voor de boeg kom.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-01-2013 13:18 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Tekstueel gezien nooit de meest interessante band geweest maar ik kreeg wel ff extreem kromme tenen bij "Own Your World"

"Fist up, head high. We own the fucking world tonight"

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 13:21 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ach, het is wel perfect om live goed mee te brullen. Intelligente teksten zou de botheid van de muziek teniet doen.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-01-2013 13:30 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Time to FUCKING MURDER IT

BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-01-2013 13:47 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2013 13:18 schreef Brent_ het volgende:

"Fist up, head high. We own the fucking world tonight"

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Jantje
Usericon van Jantje
Posted 26-01-2013 18:44 by Jantje Wijzig reactieProfiel van JantjeQuote dit bericht

ooooooh die neiuwe rocks.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-01-2013 18:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hoi Mental!

cannonfodder
Usericon van cannonfodder
Posted 26-01-2013 18:53 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

Meer een Orlandootje, met z'n Aldihumor.

Silence
Usericon van Silence
Posted 26-01-2013 18:53 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Eerder Orlando lijkt me.

cannonfodder
Posted 26-01-2013 18:53 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

Tss, copycat.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 26-01-2013 18:54 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Is er een TBS-er onder ons? Wat fijn!

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

Silence
Usericon van Silence
Posted 26-01-2013 18:56 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 18:53 schreef cannonfodder het volgende:
Tss, copycat.
En jij bent het account van een van Orlando's andere persoonlijkheden?

cannonfodder
Posted 26-01-2013 19:03 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 18:56 schreef Silence het volgende:
En jij bent het account van een van Orlando's andere persoonlijkheden?

Als dit een serieuze gedragsanalyse van je is moet ik helaas zware retardatie bij je diagnotiseren.
Vermeend Orlando-gedrag toewijzen aan een iemand die serieus zijn steentje bijdraagt aan dit forum (en dat doe ik) kan suicidaal gedrag in de hand werken.
Houd daar rekening mee, voordat je onderdachte beschuldigingen de wereld in smijt.
Je (of ik) hebt geluk dat de scheermesjes weer eens op zijn.

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 26-01-2013 19:05 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

:')

Silence
Usericon van Silence
Posted 26-01-2013 19:17 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 26-01-2013 19:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

:')

quote:
Op 26 januari 2013 19:03 schreef cannonfodder het volgende:
onderdachte

En net bij dat woord

cannonfodder
Posted 26-01-2013 19:33 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

Hehe, had ik de basisschool maar afgemaakt.

Northward
Usericon van Northward
Posted 26-01-2013 19:34 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2013 19:03 schreef cannonfodder het volgende:
zware retardatie

Trek het

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com