|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij ook! Kom op! Je kunt 't! |
|
Die 666FrEaK666 op de eerste pagina's is wel een baas. Verder een saaie band moet ik zeggen. |
|
Ach, over 2 maandjes Nasty in Dynamo. Daar staan vast geen hekken, en als ze er al staan, gaan ze stuk. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Bij Nasty is het sowieso niet aangeraden om de bebouwing in een straal van 50 meter van het podium lief te hebben. |
|
Heilige schijt, die nieuwe plaat is goed! Eerste indruk is erg positief, al zakt het op halverwege wel wat in. |
|
Jup, maar die laatste breakdown. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Bij die tweede track ging ik al helemaal loos. En inderdaad, die TUI-breaks in Time to Murder is zijn loeihard. Het heeft de agressie van Perseverance weer terug, lijkt het. Volgens mij vind ik dit de beste Hatebreedplaat sinds 2003, maar ik ga de schijf eerst nog een paar keer draaien voor ik met dergelijke oordelen voor de boeg kom. |
|
Tekstueel gezien nooit de meest interessante band geweest maar ik kreeg wel ff extreem kromme tenen bij "Own Your World" "Fist up, head high. We own the fucking world tonight" |
|
Ach, het is wel perfect om live goed mee te brullen. Intelligente teksten zou de botheid van de muziek teniet doen. |
|
Time to FUCKING MURDER IT BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
ooooooh die neiuwe rocks. |
|
Hoi Mental! |
|
Meer een Orlandootje, met z'n Aldihumor. |
|
Eerder Orlando lijkt me. |
|
Tss, copycat. |
|
Is er een TBS-er onder ons? Wat fijn! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:En jij bent het account van een van Orlando's andere persoonlijkheden? |
|
quote: Als dit een serieuze gedragsanalyse van je is moet ik helaas zware retardatie bij je diagnotiseren. Vermeend Orlando-gedrag toewijzen aan een iemand die serieus zijn steentje bijdraagt aan dit forum (en dat doe ik) kan suicidaal gedrag in de hand werken. Houd daar rekening mee, voordat je onderdachte beschuldigingen de wereld in smijt. Je (of ik) hebt geluk dat de scheermesjes weer eens op zijn. |
|
:') |
|
|
|
:') quote: En net bij dat woord |
|
Hehe, had ik de basisschool maar afgemaakt. |
|
quote: Trek het |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |