|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Bedankt en walls of jericho is wel rlx Bonecollector |
|
quote:Nieuw Leusen heh. Ik zou eerder voor het jaar 675 oid gaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Walls of Jericho schopt kont. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Niet zo'n kind Bonecollector |
|
Ik kom er nu pas achter dat Kerry King 2de gitarist is in het nummer ''final prayer'' van Hatebreed |
|
Kerry king heeft aan perseverence meegewerkt ja. |
|
Oooew, I like that, I like that! Go! Go! Go! |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Graag gedaan! Go! Go! Go! |
|
Heeft hier ook iemand gehoord van de band Icepick? Dat is de 2de band van Jamey Jasta www.myspace.com/icepick Andere bandleden: Jamey Jasta (Hatebreed) & Lord Ezec (Skarhead, Crown Of Thornz), Zeuss (Pushbutton Warfare) & Frank 3 Gun (Terror, Ringworm) |
|
Wel eens wat van gehoord ja, het nieuwe album alleen nog niet geluisterd. Het nieuwe album van Hatebreed is HARD trouwens. |
|
quote: Ik heb m nog niet gehoord helaas. Alleen een nummer: To be treshold en die heerscht |
|
Hij is op Soulseek in ieder geval al te vinden. Grote kans dat ie ook gekocht gaat worden |
|
Op www.myspace.com/jameyjasta staat ook een vaag nummer. Het is een hiphop nummer met Jamey |
|
Jezus, wat kut. |
|
Voormalig Hatebreed gitarist overleden Geplaatst op 18-09-2006 om 13:05 Onderwerp: Algemeen metal nieuws Hatebreed heeft bekend gemaakt dat voormalig gitarist Lou 'Boulder' Richards afgelopen woensdag is overleden. De oorzaak van Richards' dood is nog niet vastgesteld , maar de leden van Hatebreed lieten doorschemeren dat hij de hand aan zichzelf heeft geslagen. "It is very unfortunate that he could not see any other way to conquer his demons. We hope he has finally found some peace", luidt een verklaring van zijn voormalige bandgenoten. Richards, die meewerkte aan onder andere Satisfaction Is The Death Of Desire en Perseverance, werd 35 jaar |
|
ik haat hardcore en toestanden, maar die laatste cd is bulderend goed! signature |
|
11 November in de Effenaar. Zeker wel heen |
|
gvd, nooit gedacht dat """hardcore""" zo bulderend vet kon zijn signature |
|
ik vind hatebreed en goede band staat ook boven aan me lijst met bands die ik graag een keer live zou willen zien . Hardcore kan ik zeker wel bekoren trouwens jamey doet ook mee in het nummer Peace van Agnostic front [Dit bericht is gewijzigd door Lowtjuh op 31-03-2007 16:06] Necrophilia the sound of destruction |
|
Gave band The trend is dead. |
|
quote: Dat zeker, 5 december weer te zien in de 013 |
|
RLXTE band ja !!! Fuck the world and fuck you |
|
Op www.myspace.com/hatebreed staat een nummer genaamd: Pollution Of The Soul. Iemand enig idee van welk album dit nummer is? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |