|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben ik de enige die vind dat dit weer een stuk opgefokter klinkt tegenover alles wat ze de laatste jaren hebben gemaakt? |
|
quote: dat was niet de eerste Europese show hoor! ze waren toen op tour met Sepultura... |
|
Memories? Ik denk een jaar of 7/8 geleden, volgens mij de Persistence tour met Hatebreed, Full Blown Chaos, The Red Chord en nog wat ellende. In de Paradiso. Maar goed, Satisfaction ... blijft voor mij de beste plaat van ze. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Heb ze toen met Sepultura in de Paradiso gezien. Was bikkelhard! A metalheart is hard to tear apart |
|
quote: Ah ja, een day-off van die tour. |
|
quote: Ik heb Hatebreed in 1995 gezien in Belgie, samen met Ringworm, Integrity en Rancor. Die zanger was toen nog een roadie bij Integrity. Ik denk toch dat dat 1 van hun eerste shows in Europa was, jonge. |
|
Stoere bejaardenpraatjes hier. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
uche uche |
|
quote: Nooit geweten. Fijne line-up ook! |
|
Echt een heerlijke setlist gisteren. Vijf nummers van Satisfaction Is The Death Of Desire! De nieuwe plaat is ook echt wel de moeite waard trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-01-2013 13:53] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat een setlist |
|
Alle hits inderdaad Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik kreeg laatst de vraag om te komen bassen bij een Hatebreed tribute band. Namiddagje geluisterd. Kon geen twee nummers uit elkaar houden. In snap het waarschijnlijk niet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Je snapt het niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik dacht het al. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Er valt niet veel te snappen. Maar waarschijnlijk snap je dat 'niet veel' niet, idd. |
|
quote: Had ik dus ook op Graspop. Man wat was dat een eentonig tempo gedoe daar voor mijn gevoel, terwijl ik die plaat 'The Rise of Brutality' prima kan waarderen. Wat doe ik verkeerd? |
|
quote: Pas als je met je shirtje zwaait doe je het goed! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Idd! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Na Before Dishonor is de gehele tent toch al gesloopt? quote: The Rise of Brutality duurt maar een half uur, de set op Graspop duurde dubbel zo lang Al te veel afwisseling kent Hatebreed niet (understatement), vandaar dat je de nummers echt moet kennen voor je het de gehele lengte met plezier uithoudt. Gebeurt bij zowat iedere hardcoreband die langer dan een half uur speelt. |
|
Daarbij komt dat de gemiddelde hardcore-band twee albumpjes van 20 minuten uitgebracht heeft en dus niet zo veel materiaal heeft om te spelen als een Hatebreed. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sind 'Perseverance' heb ik geen Hatebreed-album meer gekocht, en toen bij een optreden van Hatebreed in de Effenaar een jaartje of wat geleden ineens dranghekken (!) tussen publiek en podium geplaatst waren, had ik het eigenlijk wel een beetje met de band gehad. Dat het publiek als bij een stadionband met de handjes in de lucht ging staan zwaaien hielp ook al niet mee voor de hardcore-beleving. Gisteren met frisse tegenzin de winterse omstandigheden getrotseerd (een mens wil toch zuipen)en met een gezonde dosis cynisme op zak de 013 opgezocht. De dranghekken waren er weer, maar Hatebreed stond imho wel als een huis. Goed geluid, vrij veel oud werk in de setlist, en zowaar enkele nummers die ik nog niet kende en die eigenlijk prima te hebben waren. Misschien toch maar eens wat latere albums checken. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Was positief van je! Heel goed! |
|
Dranghekken bij een hardcore show, alleen daarom weiger ik naar het Persistence circus te gaan. Ruim 30eu om naar binnen te gaan is ook te schofterig voor woorden, maar je moet het geld ergens anders vandaan trekken Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |