IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Hatebreed Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 15-11-2012 9:54 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Ben ik de enige die vind dat dit weer een stuk opgefokter klinkt tegenover alles wat ze de laatste jaren hebben gemaakt?

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-11-2012 14:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2012 22:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die eerste show die Hatebreed gaf in Europa in Antwerpen is en blijft waarschijnlijk ook nog wel jaren de hardste show die ik heb meegemaakt. Publiek wat onmeunig hard los ging, behoorlijk wat volk afgevoerd naar het ziekenhuis, constant kleine opstootjes en grote matpartijen. Hatebreed was hard, BFP en Crawlspace ook. Goeie avond was dat.

Hatebreed, Crawlspace en BFP op één avond? Dodelijk

quote:
Op 14 november 2012 20:33 schreef mokka het volgende:
hun enige ECHTE GOEIE plaat is hun debut (en wat daar voor komt)

Alles tot en met hun debuut was ijzersterk. Perseverance was ook erg goed. The Rise of Brutality was degelijk, Supremacy was slecht, die self-titled was weer degelijk.

mokka
Usericon van mokka
Posted 15-11-2012 19:53 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2012 22:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Die eerste show die Hatebreed gaf in Europa in Antwerpen is en blijft waarschijnlijk ook nog wel jaren de hardste show die ik heb meegemaakt. Publiek wat onmeunig hard los ging, behoorlijk wat volk afgevoerd naar het ziekenhuis, constant kleine opstootjes en grote matpartijen. Hatebreed was hard, BFP en Crawlspace ook. Goeie avond was dat.

dat was niet de eerste Europese show hoor!
ze waren toen op tour met Sepultura...

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-11-2012 21:39 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Memories?

Ik denk een jaar of 7/8 geleden, volgens mij de Persistence tour met Hatebreed, Full Blown Chaos, The Red Chord en nog wat ellende. In de Paradiso.

Maar goed, Satisfaction ... blijft voor mij de beste plaat van ze.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 15-11-2012 23:11 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2012 19:53 schreef mokka het volgende:

Heb ze toen met Sepultura in de Paradiso gezien. Was bikkelhard!

A metalheart is hard to tear apart

Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 16-11-2012 0:00 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

quote:

Ah ja, een day-off van die tour.

Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 16-11-2012 15:41 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

quote:

Ik heb Hatebreed in 1995 gezien in Belgie, samen met Ringworm, Integrity en Rancor. Die zanger was toen nog een roadie bij Integrity. Ik denk toch dat dat 1 van hun eerste shows in Europa was, jonge.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-11-2012 15:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Stoere bejaardenpraatjes hier.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Heidenkloon
Usericon van Heidenkloon
Posted 16-11-2012 16:01 by Heidenkloon Wijzig reactieProfiel van HeidenkloonQuote dit bericht

uche uche

Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 17-11-2012 9:12 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2012 15:41 schreef Heidenkloon het volgende:
Ik heb Hatebreed in 1995 gezien in Belgie, samen met Ringworm, Integrity en Rancor. Die zanger was toen nog een roadie bij Integrity. Ik denk toch dat dat 1 van hun eerste shows in Europa was, jonge.

Nooit geweten. Fijne line-up ook!

iPim
Usericon van iPim
Posted 21-01-2013 13:53 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Echt een heerlijke setlist gisteren. Vijf nummers van Satisfaction Is The Death Of Desire!

De nieuwe plaat is ook echt wel de moeite waard trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-01-2013 13:53]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-01-2013 13:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wat een setlist

iPim
Usericon van iPim
Posted 21-01-2013 14:02 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Alle hits inderdaad

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-01-2013 14:02 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik kreeg laatst de vraag om te komen bassen bij een Hatebreed tribute band. Namiddagje geluisterd. Kon geen twee nummers uit elkaar houden. In snap het waarschijnlijk niet.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

iPim
Usericon van iPim
Posted 21-01-2013 14:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 14:02 schreef Count Usher het volgende:
Ik kreeg laatst de vraag om te komen bassen bij een Hatebreed tribute band. Namiddagje geluisterd. Kon geen twee nummers uit elkaar houden. In snap het waarschijnlijk niet.

Je snapt het niet.

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-01-2013 14:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik dacht het al.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-01-2013 14:06 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Er valt niet veel te snappen. Maar waarschijnlijk snap je dat 'niet veel' niet, idd.

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-01-2013 15:07 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 14:02 schreef Count Usher het volgende:
Namiddagje geluisterd. Kon geen twee nummers uit elkaar houden. In snap het waarschijnlijk niet.

Had ik dus ook op Graspop. Man wat was dat een eentonig tempo gedoe daar voor mijn gevoel, terwijl ik die plaat 'The Rise of Brutality' prima kan waarderen. Wat doe ik verkeerd?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-01-2013 15:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 15:07 schreef ColdheartMinor het volgende:
Had ik dus ook op Graspop. Man wat was dat een eentonig tempo gedoe daar voor mijn gevoel, terwijl ik die plaat 'The Rise of Brutality' prima kan waarderen. Wat doe ik verkeerd?

Pas als je met je shirtje zwaait doe je het goed!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-01-2013 15:33 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 13:55 schreef BenKnuckles het volgende:
Wat een setlist

Idd!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-01-2013 17:01 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Na Before Dishonor is de gehele tent toch al gesloopt?

quote:
Op 21 januari 2013 15:07 schreef ColdheartMinor het volgende:

The Rise of Brutality duurt maar een half uur, de set op Graspop duurde dubbel zo lang Al te veel afwisseling kent Hatebreed niet (understatement), vandaar dat je de nummers echt moet kennen voor je het de gehele lengte met plezier uithoudt. Gebeurt bij zowat iedere hardcoreband die langer dan een half uur speelt.

iPim
Usericon van iPim
Posted 21-01-2013 17:03 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Daarbij komt dat de gemiddelde hardcore-band twee albumpjes van 20 minuten uitgebracht heeft en dus niet zo veel materiaal heeft om te spelen als een Hatebreed.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-01-2013 19:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Sind 'Perseverance' heb ik geen Hatebreed-album meer gekocht, en toen bij een optreden van Hatebreed in de Effenaar een jaartje of wat geleden ineens dranghekken (!) tussen publiek en podium geplaatst waren, had ik het eigenlijk wel een beetje met de band gehad. Dat het publiek als bij een stadionband met de handjes in de lucht ging staan zwaaien hielp ook al niet mee voor de hardcore-beleving.

Gisteren met frisse tegenzin de winterse omstandigheden getrotseerd (een mens wil toch zuipen)en met een gezonde dosis cynisme op zak de 013 opgezocht.

De dranghekken waren er weer, maar Hatebreed stond imho wel als een huis. Goed geluid, vrij veel oud werk in de setlist, en zowaar enkele nummers die ik nog niet kende en die eigenlijk prima te hebben waren. Misschien toch maar eens wat latere albums checken.

Positieveling
Usericon van Positieveling
Posted 21-01-2013 19:23 by Positieveling Wijzig reactieProfiel van PositievelingQuote dit bericht

Was positief van je! Heel goed!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-01-2013 19:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dranghekken bij een hardcore show, alleen daarom weiger ik naar het Persistence circus te gaan. Ruim 30eu om naar binnen te gaan is ook te schofterig voor woorden, maar je moet het geld ergens anders vandaan trekken

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com