|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lord Ruftlucht en d.j. Lampekap draaien de classics.. Wie is Lord Ruftlucht? |
|
quote: vanaf 1400 u metal luuster'n en goedkoop bier zuup'n neem zelf je klassiekers mee You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Wie denk je?? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: oude gitarist van Carnal Leftovers You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Ik gok op Tony |
|
quote: Doet de platenspeler daaro het alweer? Of neem je je eigen mee? SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Goh als ik nu eens nadenk, was het best een domme vraag ja Eh gaat het de hele dag door, vanaf 14.00 uut en dan 's avonds wat metal herrie op het podium? (Zou wel leuk zijn) |
|
quote: LP speler is a ok laatst nieuwe gehaald als jij nou die coole platen van je meeneemt You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Uhm....ok, voor een gratis biertje! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
LP's zijn gay |
|
quote: In ieder geval tot 19.00 uur. Maar 's avonds gaan we gewoon zuup'n in tha city You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: nee jij bent gay SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: deal You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Jij snapt niets van scratchen. mvg wk10 |
|
quote: Je moeder |
|
quote: Zal me een ellendig zat avondje worden dan Maarre boek wat bands erbij joh |
|
quote: zal zien wat er nog geregelt kan worden, ideeen? zat wordt het in ieder geval You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: niet lopen fucken met m'n moeder!!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
alles leuke en aardig, maar iedereen gaat wel gewoon komen natuurlijk anders is het niet treuj enzo You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Communic (maar niet haalbaar haha) Day Six Winter of Sin Sephyros |
|
quote: Ik ben niet treuj, mag ik nu niet meer |
|
zolang je geen burzum gaat draaien en andere gay black metal kom ik ook SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ze zullen vast wel Stryper voor je draaien Vergeet je bijbel niet! |
|
quote: Ik denk dat Day Six al niet meer haalbaar is... Die vragen 250E (meen ik me herinneren) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |