![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: uit volle borsten, dat kan scheller, u wordt bedank, u wordt bedankt, u kunt wel gaaaaaaaaaaan!!!! ![]() |
|
quote: in principipe wel. ff overleggen met ruftlucht, zou wel het mooiste zijn ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: in dat geval kan Rutan mooi zijn lp's meenemen ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Jup! Iron Maiden - Live after death ![]() ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Lampie, leuk voor elkaar... Zal ik dan ook maar komen patsen mijn LP's ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Welke van de 3 ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
He lampje, dan neem ik High On Fire blessed wel mee kunnen we nummer 10 luisteren(staat niet op de cd) dat voordeel heb je tegenwoordig met vinyl BURZSCHURFT. The revival of vinyl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Ik heb nog een paar hele stoere LP's van de ter ziele gegane en opnieuw opgestane, briljante en vernieuwende band LD'50/Iniuria! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
hey...deze datum klopt toch al lang niet meer?? en als jullie LD50 gaan draaien, weet ik nog niet of ik kom hoor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Slet op 02-05-2005 22:41] ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
quote: 28ste ![]() |
|
I know...maar bedankt!! ~ I'm an instant star. Just add water and stir~ ![]() |
|
OP SLOT GRAAG!! ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Hehe dit is het juiste topic voor dit bericht, ik zag het wel hoor ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |