![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Niet haalbaar inderdaad, maar wel leuk! |
|||||||||
|
Nee |
|||||||||
|
quote: Bek dicht roodharige bushokjes hooligan met vieze stinksnor! |
|||||||||
|
Sterf! |
|||||||||
|
quote: Kom je ook ja? |
|||||||||
|
Nee, natuurlijk niet. Maar ik zie je volgende week wel |
|||||||||
|
quote: Krijg ik dan wel een biertje van je? |
|||||||||
|
Uiteraard. Wel nadat ik er met die stinksnor in gehangen heb |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
---> lultopic, slet. Gaan erg offtopic hier en dat is niet de bedoeling |
|||||||||
|
quote: Ik ga altijd offtopic, spamhoer die ik daar ben. Maarre, ben benieuwd of er nog wat bandjes bij te regelen valt. Zou erg leuk zijn in combinatie met die lp draai middag. |
|||||||||
|
quote: precies ik dacht dat vinyl nog behoorlijk leefde, maar had ik toch mis dan. fikt iedereen cds tegenwoordig?? You can either agree with me, or be wrong. |
|||||||||
|
quote: Nou.. Je topic titel is niet echt bepaald een verhelderend lichtje. |
|||||||||
|
quote: weet ik, maar ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk metalheadz naar het popfront te halen You can either agree with me, or be wrong. |
|||||||||
|
quote: Moet je de titel eff wat aantrekkelijker maken.. Oldschool LP draai metal middag @ Popfront Zwolle 21 mei 2005 ofzoiet. |
|||||||||
|
quote:Neee niet de 21e gvd.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-04-2005 13:26] |
|||||||||
|
quote: Ohjaaa, helemaal leuk.. die middag voor lp's |
|||||||||
|
quote: klopt, daar waren ze niet zo content mee. beetje druk anders You can either agree with me, or be wrong. |
|||||||||
|
quote: tja...volgende keer beter. we zetten het ook pas op, het wordt steeds beter You can either agree with me, or be wrong. |
|||||||||
|
quote:Pieperds |
|||||||||
|
quote: Ben benieuwd, klinkt als een leuk idee. |
|||||||||
|
quote: CD´s zijn ook gewoon te krijgen bij mailorders en cd zaken hoor Fikken is helemaal gay. |
|||||||||
|
quote: Pfff, wat een gezeik. Staat de zaal een keer vol, gaan ze nog klagen Zonde, want anders had ik ook nog een shitload aan LP's mee kunnen nemen Overigens, nog een flyertje nodig voor de 21e? Voor mij is het geen probleem om de gemeente Zwolle weer over de zeik te krijgen [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 22-04-2005 13:36] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|||||||||
|
quote: compleet mee eens dus jij komt ook ff langs? of is dat gay, langskomen You can either agree with me, or be wrong. |
|||||||||
| Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
| Index / Heavy Metal |