|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet haalbaar inderdaad, maar wel leuk! |
|
Nee |
|
quote: Bek dicht roodharige bushokjes hooligan met vieze stinksnor! |
|
Sterf! |
|
quote: Kom je ook ja? |
|
Nee, natuurlijk niet. Maar ik zie je volgende week wel |
|
quote: Krijg ik dan wel een biertje van je? |
|
Uiteraard. Wel nadat ik er met die stinksnor in gehangen heb |
|
quote: |
|
---> lultopic, slet. Gaan erg offtopic hier en dat is niet de bedoeling |
|
quote: Ik ga altijd offtopic, spamhoer die ik daar ben. Maarre, ben benieuwd of er nog wat bandjes bij te regelen valt. Zou erg leuk zijn in combinatie met die lp draai middag. |
|
quote: precies ik dacht dat vinyl nog behoorlijk leefde, maar had ik toch mis dan. fikt iedereen cds tegenwoordig?? You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Nou.. Je topic titel is niet echt bepaald een verhelderend lichtje. |
|
quote: weet ik, maar ik probeer ook gewoon zoveel mogelijk metalheadz naar het popfront te halen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Moet je de titel eff wat aantrekkelijker maken.. Oldschool LP draai metal middag @ Popfront Zwolle 21 mei 2005 ofzoiet. |
|
quote:Neee niet de 21e gvd.. Ben ik er nie. Maar ja. 28e wou je toch doen eerst? Met X-tinXion en Sidius? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-04-2005 13:26] |
|
quote: Ohjaaa, helemaal leuk.. die middag voor lp's |
|
quote: klopt, daar waren ze niet zo content mee. beetje druk anders You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: tja...volgende keer beter. we zetten het ook pas op, het wordt steeds beter You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Pieperds |
|
quote: Ben benieuwd, klinkt als een leuk idee. |
|
quote: CD´s zijn ook gewoon te krijgen bij mailorders en cd zaken hoor Fikken is helemaal gay. |
|
quote: Pfff, wat een gezeik. Staat de zaal een keer vol, gaan ze nog klagen . Zonde, want anders had ik ook nog een shitload aan LP's mee kunnen nemen . Overigens, nog een flyertje nodig voor de 21e? Voor mij is het geen probleem om de gemeente Zwolle weer over de zeik te krijgen [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 22-04-2005 13:36] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: compleet mee eens dus jij komt ook ff langs? of is dat gay, langskomen You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |