|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Denk het niet. Maar het zou kunnen |
|
quote: Inderdaad. Streamen jullie niet eens die middag. Hoe jaren '60 What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ik kreeg wat gezeik over de vorige flyer hahaha (dat er een tank op stond, scheen weer niet te kunnen). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: flyers zijn altijd welkom. bij de 28e ging het meer om al gemaakte afspraken enzo. volgende keer doen we het verder van te voren bekendmaken en dan komt er 's avonds gewoon ook een shitload aan herrie die berg lp's is natuurlijk wel welkom op de 21e You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: De gemeente kwam bij je klagen? |
|
quote: Ja, heb 15 dreigmails binnengehad dat het van de website afmoest. Nou blij? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hehehe, de 28e mei kan ik meerijden (of ik meega is nog even afhankelijk van gesteldheid). Ik ga niet dat pleurisend vanuit Goes naar Zwolle reizen om wat van mijn eigen LP's te kunnen horen . What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: |
|
quote: Onder andere van: *Gemeente Zwolle *Intifada *ANTIFA *Dwars [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 22-04-2005 13:45] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
minder lullen? Bruce Banner |
|
quote: Jullenbrullenlullensmullen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: vinden wij ook. gaan nog ff uitvinden hoe het nog cooler kan. hangt er een beetje vanaf hoeveel mensen er de 21e komen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Als je zwicht voor die antifa boomknuffelaars ben je een slappe zak. God wat een stel idioten zijn dat. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Zal niet gaan, na negenen krijg je Rhytm n Music(uitvoering drumschool) |
|
quote: het bier zaln er niet minder om smaken. waarschijnlijk wel beter You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Jammer, volgende keer beter dan maar he |
|
Lampekap, je kunt 28e toch gewoon draaien als je er maar voor zorgt dat je de toko om 19.00 leeg hebt, moet toch een uur dicht en als de gasten er dan voor zorgen dat de soundshag rustig kan verlopen(lees naar 21.00 terug komen) lijkt me het geen probleem. |
|
quote: Mja maar dat zal denk ik lastig gaan, tenzij het lekker weer is en men wil gaan terras hangen. |
|
quote: Goede gelegenheid om even te eten en ergens anders 1 biertje te doen! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
wil wel dienstje doen, kunt jullie oe bezich hollen met ploaties droien |
|
quote: Ja maar moet je dus iedereen eruit werken, wil daar best aan mee helpen. ERUIT GODVERREDOMME! |
|
quote: geen bier meer schenken tegen die tijd helpt ook wel SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Ja maar dan komen ze meteen niet meer terug |
|
quote: U word bedankt u kunt we gaaaaaaaan |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |