![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Lord Ruftlucht en d.j. Lampekap draaien de classics.. Wie is Lord Ruftlucht? ![]() |
|
quote: vanaf 1400 u metal luuster'n en goedkoop bier zuup'n ![]() neem zelf je klassiekers mee ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Wie denk je?? SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
quote: oude gitarist van Carnal Leftovers You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Ik gok op Tony ![]() |
|
quote: ![]() Doet de platenspeler daaro het alweer? Of neem je je eigen mee? SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
quote: Goh als ik nu eens nadenk, was het best een domme vraag ja ![]() Eh gaat het de hele dag door, vanaf 14.00 uut en dan 's avonds wat metal herrie op het podium? (Zou wel leuk zijn) ![]() |
|
quote: LP speler is a ok ![]() laatst nieuwe gehaald als jij nou die coole platen van je meeneemt ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Uhm....ok, voor een gratis biertje! ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
LP's zijn gay ![]() ![]() |
|
quote: In ieder geval tot 19.00 uur. Maar 's avonds gaan we gewoon zuup'n in tha city ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: nee jij bent gay ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
quote: deal ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: ![]() mvg wk10 ![]() |
|
quote: Je moeder ![]() ![]() |
|
quote: Zal me een ellendig zat avondje worden dan ![]() Maarre boek wat bands erbij joh ![]() ![]() |
|
quote: zal zien wat er nog geregelt kan worden, ideeen? zat wordt het in ieder geval ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
alles leuke en aardig, maar iedereen gaat wel gewoon komen natuurlijk ![]() anders is het niet treuj enzo ![]() You can either agree with me, or be wrong. ![]() |
|
quote: Communic ![]() ![]() Day Six Winter of Sin Sephyros ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben niet treuj, mag ik nu niet meer ![]() ![]() |
|
zolang je geen burzum ![]() ![]() SALT IN YOUR WOUNDS!! ![]() |
|
quote: Ze zullen vast wel Stryper voor je draaien ![]() Vergeet je bijbel niet! ![]() |
|
quote: Ik denk dat Day Six al niet meer haalbaar is... Die vragen 250E (meen ik me herinneren) What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |