|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
4 jaar lang hier rondzwalken ... zeer veel mentale pijn |
|
Gaye topics doen pijn aan mijn hetero-hartje. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: En toch, als ik jou constant over "gay" zie posten... en dan volmondig zegt hetero te zijn. Twijfel je aan je geaardheid? Y Gay Goch misschien? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Eh?? Gay? Homo's die aan SM doen bedoel je?? |
|
quote: Stil nou! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Of aan ZM. Of... |
|
quote: Maar wanneer spreken we nou een af poeperd Het lukt me haast niet meer om het voor me te houden dat we..... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Automutilatie is toch voor goffs? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Daar heb ik het niet over! Ik bedoel iemand pijn doen / martelen zonder dat er lichaamsdelen afgerukt worden of aan stukken gehakt. Met het doel de ander pijn te doen. (en, eigenlijk, hun geest te breken) |
|
quote: Psychologisch pijnigen!! Is dat een nieuwe vorm van...? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
nou vooruit dan maar.. de chinezen hadden wel iets leuks, iemand dagen onder een druppelend straaltje water laten zitten tot die persoon helemaal gek werd van het getik op z'n kop geen idee hoe ze het noem(d)en |
|
Kreten als Deth for Life en usernames met 666 doen mij pijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:In het Nederlands gewoon 'de chinese drup' volgens mij...Geradbraakt worden is leuker Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
3 weken uit de slaap houden gold in china als zwaarste doodstraf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
pijn is fijn |
|
Bloed is goed Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
jeuk is leuk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het zou me de reet roesten. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Br00tal! Suck my piss |
|
|
|
quote: aaaargh, dit is echt te erg [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 27-04-2005 23:54] |
|
Frans Bauer, dat is toch wel vrij schadeloos achteraf... |
|
Lucretia666 is voor mij dé definitie van ultieme mentale marteling. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |