![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
aw aw aw aw aw ja! ik heb gelukkig nog nooit een gaatje gehad in me tandjes signature ![]() |
|
Het doet zo`n pijn dat ik niet eens lekker kan uitslapen...klote bio wekker... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Klote man, hebben ze dat ding nog niet vergruisd of is die daar te hardnekkig voor? ![]() |
|
quote: ze hebben een of ander goedje ingespoten..moet het er toch echt uitpissen.. ![]() ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Dat moet met vergruisen ook, alleen daar wringt men je in zoveel mogelijk bochten zodat de steen 'breekt' en het uitpissen makkelijker gaat. ![]() |
|
quote: Iedergeval..op een dag voel ik er nix meer van....ik heb er al een zwikkie uitgepist..kan bijna een grindpad aanleggen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
NSFW/NSFL (ontvelde/ontvleesde voet): https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/q73/s720x720/1661702_601430273268870_751050263_n.jpg Gelukkig niet die van mij! [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 20-02-2014 15:29] The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
![]() |
|
Ah, kijk. Daar issie alweer. Gisteren op het werk ook al van 6 mensen onder ogen gekregen. Gedeeld via één of ander social media thingy of moest je er zelf actief naar zoeken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Smoelenboek hé. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Afgrijselijk zeg. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Dat ziet er toch enigszins oncomfortabel uit. "What binds us to our grief, binds the sculptor to his clay." ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |