|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat dacht je van hygiene als marteling?, en je hebt er geen lichamelijke schade aan over! |
|
quote: AAHAHAHA mietje! Suck my piss |
|
Hallo ik heb net internet! Is het hier leuk? |
|
nee carcasstrid |
|
quote: Hier: http://www.demuur.tk/ is het veel leuker. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Pijn is; Lezen over heerlijke CD's waarvan je weet dat ze oneindig heerschen, maar ze zelf GODVERDOMME NIET KAN VINDEN!! |
|
quote: Idd, neem eens een kijkje op de muur, veel leuker en gezelliger. |
|
quote: Krijg baarmoederhalskanker en sterf!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
*op z'n muurs* Anaal dekbare homohoer!!!! zie: http://www.angelfire.com/rebellion/muursite/MuurJargon/ [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 05-06-2005 16:47] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wrong! Met overmatige hygiene werk je allergieen en verhoogde vatbaarheid voor de echt schadelijke infectieziekten in de hand = vaak permanente schade. Maar dit is misschien ook wel een geschikte martelmethode : |
|
Pijn is altijd lekker, natuurlijk. |
|
Soms heb je wel eens dat je keutel te hard is en dat je echt je best moet doen em neer te leggen. Ik denk dat dat wel in de categorie stervervorming valt. Kan best pijn doen (zegt men) |
|
ZM monopoly positie hiero. *Kanaalduikerrr* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:SPOT! |
|
Dat was gisteren ja "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:*zingt dat ene liedje* |
|
Of anders probeer je de persoon een tijdje op de kop te hangen. Trés vervelend en relatief onschadelijk. Je moet er alleen wel voor zorgen dat ie niet te lang hangt, anders zit je alsnog met een lijk opgescheept. Maar als je nadat de hangende persoon uit zijn/haar neus begint te bloeden weer rechtop zet, is er geen probleem. (als ie uit de oren begint te bloeden, ben je btw wat laat) |
|
offtopic: wat voor opleiding heb jij gedaan slome? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je kan er weer es eentje bij tellen...blijf baggataliseren zou'k zeggen... Student onwel na het drinken van liters water Uitgegeven: 6 juni 2005 08:50 GRONINGEN - De politie doet onderzoek naar een ontgroeningsritueel waarbij een 21-jarige Groningse student bijna zou zijn overleden. Dat heeft een politiewoordvoerder maandag laten weten. De student kreeg donderdagochtend een zware epileptische aanval, nadat hij liters water had moeten drinken. In het Algemeen Dagblad zegt het slachtoffer dat de ontgroening plaatshad bij de Groningse studentenvereniging Albertus Magnus. "Steeds als ik een ronde van een spel verloor, moest ik een glas in één keer leegdrinken. Ik geloof dat ik een liter of zes heb gehad", aldus de student die onbekend wil blijven. Na de aanval zou de student het bewustzijn hebben verloren. Hij werd pas na anderhalve dag weer wakker. "Er waren zeker geen alcohol of drugs in het spel", zegt de politiewoordvoerder. De student heeft tot nu toe geen aangifte gedaan. Later deze week heeft de politie een gesprek met het bestuur van de studentenvereniging. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goh, doen ze eindelijk eens voorzichtig aan met alcohol, is het -weer- niet goed. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dit topic moeten lezen, dat is pas een marteling.... weinig zinnige en scherpe methodes waar de mensen hier mee komen. Wat dacht je van een volledige geluids- en lichtdichte ruimte waar je de homo's in op kan sluiten? (ze houden toch van darkrooms). Of het voortdurend storen van mensen door voortdurend een onregelmatig signaal te laten gaan of zo. Of, als het echt erg moet, Abba.... |
|
quote: MLO (nog mee bezig) edit: Medische richting om precies te wezen. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 06-06-2005 20:56] |
|
|
|
Ik voel soms pijn als ik moet poepen maar een beetje een verstopte, harde drol moet gaan produceren. Het lijkt dan alsof dat ding dwars eruitkomt in plaats van in de lengte richting. Aangezien het een soort prikkelend gevoel is, noem ik het altijd een Porcupine Turd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |