|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Bah KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HAHAHAHHAHA (BAH! dat wel) |
|
Pijn ? Uh? Zie onderstaand! |
|
quote:Dat is waarschijnlijk een doodgewone foto van een varkensslachter aan het einde van een vermoeiende dag. Kun je me uitleggen wat hier pijnlijk aan is? |
|
quote:-Iemand honderden keren zachtjes met een liniaal op exact dezelfde plek meppen. -Iemand vastbinden. Zeggen dat hij na een uur los mag, en pas dagen later terugkomen. -Iemand met een luciferstokje [de kant met de zwavel eraan] tientallen keren op dezelfde plek wrijven [mooie littekens trouwens, als je het honderden keren doet]. -Vastbinden en dan kietelen. -Solitaire opsluiting [trust me, na een paar dagen ga je manieren zoeken jezelf simpelweg van kant te maken]. Ik weet er nog vrij veel meer, maar ga die niet posten. Voor de algehele meningen die menschen over mij hebben. Wil je er meer weten? Slegthyd@hotmail.com Wil je ze ooit wel op iemand uitproberen, i'm always willing. |
|
quote: vind ik ook, waarom zou je die krengen nodig hebben? |
|
is iemand dwingen iets te eten dat niet vies is, en dan dag in dag uit, totdat het zijn neus uitkomt ook niet een vorm van martelen? |
|
In Irak hebben de Amerikanen Irakezen gemarteld met Metallica's Enter Sandman http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Verplicht St.Anger luisteren, DAT is een marteling!! Zenial |
|
quote: klotesnares |
|
quote: ! |
|
quote: Dat is geen martelen,maar onderdeel van je muzikale opvoeding. St.Anger aanzetten is overigens wel een kutstreek. |
|
Opvoeding? Zoiets als: koop niet de plaat waar enter sandman opstaat, want dat is de eerste kutplaat die metallica heeft gemaakt en erna volgden er nog velen. |
|
huh? of manowar bedoel je? |
|
quote: Dat word gezegd idd, maar in de praktijk blijkt het maar een excuus om zo sadistisch mogelijk gasten afzeiken/onder druk te zetten en vernederen. Ik kende mensen die absoluut voor de 'ultieme kampbeul verkiezing' gingen. Dat het aversie opwekt tegenover die trieste lieden ligt voor de hand maar wat voor band levert dat dan op en zeker op lange termijn? De zeer twijfelachtige meerwaarde wordt altijd verexcuseerd met; buitenstaanders snappen het niet, maar het klinkt eerder als een slap excuus als je zoiets niet sterk kan uitleggen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-04-2005 11:48] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: HEAAAAVYYYY MEEEEEETTTTTTT0000OOOLL |
|
quote: Manowar heeft ook een nummer, dat enter sandman heet? |
|
quote: Mighty mighty bosstones iigg wél The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door de laar op 29-04-2005 17:34] |
|
quote: ja download em! Zal ze leren!!! |
|
Enter Sandman van Metellica zuigt inderdaad aardig, maar om ff terug te komen op Manowar wat is daar mis mee? Een van me'n favoriete bands en hebben bijna alleen maar flexe nummers gemaakt |
|
Juist daarom |
|
quote: Homo. |
|
Iemand vastbinden aan een lantaarnpaal, z'n broek + onderbroek op z'n enkels, 10 minuten later de hele avondvierdaagse voorbij laten komen... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |