|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lugubrum speelt support voor Sunn o))) op 28 juni in de Paradiso in Amsterdam. www.conspiracyrecords.com www.lugubrum.com www.ideologic.org "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
vreemde combinatie, maar zeer de moeite waard. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Al een tijdje bekend, en vind het aan de ene kant erg geniaal. Maar aan de andere kant zou het ook zijn charmers hebben in één of ander boeren stink hok. |
|
Dit ga ik zeker niet missen. Bij voorbaat al een geslaagde avond vol oorverdovende smerigheid. |
|
quote: Had je maar in mei 2004 naar Vlaanderen moeten komen. Dat leek er tenminste nog meer op een boeren hok dan de paradiso. |
|
De ervaring botulistum/sunn0))) is misschien wel vergelijkbaar hehehe. Tering wat was dat toen een teringherrie |
|
Gaaf |
|
Ich bin dabei! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Nee, op die dag waren er andere verplichtingen geloof ik. En botulistum zuigt natuurlijk. |
|
Aanwezig, voor Lugubrum uiteraard. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Heersch! Ich bin Dabei! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
De laatse keer dat ik in Paradiso was (4 jaar geleden ofzo), moest je naast je entreekaartje ook verplicht lid worden van Paradiso en dus extra betalen. Is dat nog steeds zo, en indien ja, wat kost dat nu? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
nog steeds, maar das toch 2 euro of zo? voor een maand |
|
Ok, het kan 'maar' 2 pleuro zijn, maar ik vind het wel een kankerstreek, geldklopperij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Zo'n maandabonnement komt altijd nog van pas! nee, het idd geldklopperij [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 10-05-2005 20:44] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
ga er zeker bij proberen te zijn, leuk |
|
quote:\ Dat is in zoveel clubs zo, op deze manier kunnen ze bepaalde regels omzeilen omdat ze een club met leden zijn. |
|
In Vera is dat ook zo, maar dat is maar 1 euro. In Paradiso was het de laatste keer 2,50 euro. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik heb nu eindelijk alle Lugubrum cd's thuis liggen, daar kan natuurlijk mooi een concertkaartje bij. hmm. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Schop |
|
Hier gaan we natuurlijk heen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
Jep, zo is dat, wordt vast erg goed. |
|
Mooi, dat wordt erg gaaf namelijk Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Flink pilschen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |