|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Tot zo |
|
Was gaaf ja, maar die dreunen van sun o))) werkte een beetje op mn kringspier (weet nu meteen waar die 0 voor staat...) |
|
Sun oWWWWWWWWWWWWWWWWW man, laat hun sterven en snel! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Sun O))) is gay en overrated. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
vet mooie zaal btw, aleen die 10 euro entree en dan ook nog bier van 2.10 en dat voor 1 goeie band, maar goed het was het zeker waard |
|
Één grote jodenzooi daar! Gelukkig dat er een band als Lugubrum was. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Helaasch draaide daar alles om geld, maar Lugubrum Heerscht! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Lugubrum gaat dus ook voor 't geld. |
|
Godver, wat was Lugubrum gaaf! Sunn 0))) vond ik nogal saai, maar heb me verder goed vermaakt. |
|
Ik vond Sunn0))) echt heel gaaf. Maarja dan ben ik blijkbaar gay Lugubrum was ook heerschend. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 29-06-2005 8:56] |
|
quote: Of dronken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hoe kom je aan Gedachte en geheugen?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Het was vet! En blijkbaar zijn BurZum en ik allebei homo's. Sunn0))) was fuckign geniaal! Verrek... Dit verklaard de knokpartij om de girly!! Wij closetcases wij. oh en lugubrum was ook nog gaaf.. |
|
Zijn er al foto's? |
|
rob heeft gemaakt, is ie nog heel huids op trein gekomen ?:p |
|
Ja, dat ging wel Ik had de trein van 2:17 Dus lekker met de taxi naar huis. |
|
Playlist Hunted ordure De vette cuecken Udder of death Pankraker Fliegenpilz At the base of their tail Ratteknaegen Voos Kannibaal Als het goed is? Het optreden van lugubrum was echt te kort. |
|
quote: Laten we het omdraaien en stellen dat de mensen die Sunn O))) afkraken zelf dikke vatzige reetridders zijn, met een plank voor hun kop! Ik wist dat het gaaf zou worden maar ik werd werkelijk verrast! Fukc dit was intens. Vliegen...! |
|
yeah |
|
Lugubrum Ze klonken qua geluid helderder dan op Cd, maar daarom nog zeker niet minder, voos is en zal het blijven Machtig optreden!! Sunn O))) extreem minimalistische helse verwrongen klanken&incantations aaargh [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 29-06-2005 17:39] |
|
Ik vond het hele concert fucking machtig. Lugubrum was ge-ni-aal! Sunn 0)) was behoorlijk intens ook. Al met al een zeeer geslaagd feestje, en dat mag ook voor die entree- en bierprijzen! *nekpijnnnnn!* |
|
quote: Al bij binnekomst leek het wel de fucking Efteling een wachtrij voor het lidmaatschap gvd geldklopperij. En dan die bierprijs 2,10 daar verwacht ik toch minstens een gratis ritje Pyton bij,maar ook dat zat er niet in. Viel nog mee dat er niet met latex handschoenen rectaal onderzoek naar: voedingsmiddelen, goedkoop bier en drugs werd gedaan. |
|
quote: Dat is echt klote ja. Melkweg is wat dat betreft hetzelfde verhaal. In Amsterdam wordt je echt (financieel) uitgekleed bij concerten. En àls je dan dat geld overhebt voor een biertje krijg je nog heineken ook. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
fotos gemaakt door rob : http://home.wanadoo.nl/margrietpolder/28.06.2005/Lugubrum/ http://home.wanadoo.nl/margrietpolder/28.06.2005/Sun%20O)))/ |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |