|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lugubrum heerschte al waren niet alle nummers even goed herkenbaar. De saxofoon kwam goed tot zijn recht en hefte het gebrek aan banjo soms goed op. Sunn0))) Deedt het ook zeker niet onaardig. Alleen raar dat toen de band begon hun merch. verdween. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor de liefhebber van ranzige koppen heb ik de foto's in de originele grootte online gegooid: http://www.xs4all.nl/~metalium/Lugubrum%20en%20Sunn0))).rar *splut* [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-06-2005 10:36] |
|
Ik vond Sun echt kankervet. Lugubrum dus gemist omdat ik aan het pitten was And my marlboro light |
|
Lugubrum heerschte. Barditus heerschte. Het was me het meer dan waard om hiervoor dik tweeëneenhalf uur in de trein te zitten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:De nacht nog overleefd? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zeker, ik en Mike hebben bij Micha gepit. Ik was eerst nog wel van plan om de stad in te gaan, maar ik ben toch maar een paar uurtjes gaan slapen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mmz ik lees zojuist dat de vocals tijdens het optreden gedaan werden door Malefic van Xasthur. Ook Wrest van Leviathan gaat meewerken aan het nieuwe album. Dat moet wel gaaf worden! |
|
van lugubrum?? no way of bedoel je sunn o? dat was toch duidelijk attila leek me zo Je moeder. |
|
quote: Ik doel uiteraard op Sunn 0))) Maargoed, het klonk inderdaad wel als Atilla. Volgens iemand op Metalfan was het Malefic. Ook niet echt een betrouwbare bron natuurlijk Maargoed ze gaan beide wel meewerken aan het nieuwe album: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-09-2005 14:28] |
|
Ik zag toch echt een Atilla buiten lopen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
jep en binnen Je moeder. |
|
Ok |
|
Was inderdaad Atilla. Het Lugubrum optreden verschijnt trouwens volgend jaar op cd; opname is zeer degelijk... |
|
Een goede zaak! Spreek je namens de band? "And as things fell apart, nobody paid much attention" |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Heerschend. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik denk het; ik ben Midgaars. Vanaf volgend jaar zit Lugubrum niet meer bij BFD; de release van 'Heilige Dwazen' is door hem behoorlijk verkloot. Ofwel gaan we bij een ander ofwel (waarschijnlijk) gaan we onze zaken zelf uitbrengen...: Old Grey Hair records... Vandaar. |
|
quote: Als in (nog) niet uitgebracht? Ik heb hem nog steeds niet binnen namelijk, wacht er al een paar weken op... |
|
Officiële releasedatum is 06/08, maar de cd's zijn al maanden klaar. Iedereen die HD besteld heeft moet erop wachten; ik begrijp niet waar BFD mee bezig is... Ik heb ons deel maandag ontvangen; het pakket heeft er minder dan een week over gedaan om hier te geraken, dus aan de post ligt het niet... |
|
imperial had het toch druk? op het fmp forum was er ook al wat gezeik op hem laatst Je moeder. |
|
Ik heb een tijd gedacht dat hij dood was...maar hij is gewoon zeeeeeeeeeeer traag... |
|
behoorlijk idd, zijn aardig wat mensen pissed over dat ze hun meuk tijden niet hebben gekregen. maar goed, een label runnen vraagt verantwoordelijkheden en die kan hij schijnbaar niet nakomen Je moeder. |
|
Het mysterie van de eeuw nog steeds niet ontrafeld; wie is deze wilde amazone nu eigenlijk ? Maak u kenbaar indien gij rondstruint op dit forum ! De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
Dat ziet er wel appetijtelijk uit, ja. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |