![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Lugubrum speelt support voor Sunn o))) op 28 juni in de Paradiso in Amsterdam. www.conspiracyrecords.com www.lugubrum.com www.ideologic.org "And as things fell apart, nobody paid much attention" ![]() |
|
vreemde combinatie, maar zeer de moeite waard. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! ![]() |
|
Al een tijdje bekend, en vind het aan de ene kant erg geniaal. Maar aan de andere kant zou het ook zijn charmers hebben in één of ander boeren stink hok. ![]() |
|
Dit ga ik zeker niet missen. Bij voorbaat al een geslaagde avond vol oorverdovende smerigheid. ![]() |
|
quote: Had je maar in mei 2004 naar Vlaanderen moeten komen. Dat leek er tenminste nog meer op een boeren hok dan de paradiso. ![]() |
|
De ervaring botulistum/sunn0))) is misschien wel vergelijkbaar hehehe. Tering wat was dat toen een teringherrie ![]() ![]() |
|
Gaaf ![]() ![]() |
|
Ich bin dabei! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Nee, op die dag waren er andere verplichtingen geloof ik. En botulistum zuigt natuurlijk. ![]() ![]() |
|
Aanwezig, voor Lugubrum uiteraard. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Heersch! Ich bin Dabei! ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
De laatse keer dat ik in Paradiso was (4 jaar geleden ofzo), moest je naast je entreekaartje ook verplicht lid worden van Paradiso en dus extra betalen. ![]() Is dat nog steeds zo, en indien ja, wat kost dat nu? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
nog steeds, maar das toch 2 euro of zo? voor een maand ![]() |
|
Ok, het kan 'maar' 2 pleuro zijn, maar ik vind het wel een kankerstreek, geldklopperij. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Zo'n maandabonnement komt altijd nog van pas! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 10-05-2005 20:44] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
ga er zeker bij proberen te zijn, leuk ![]() |
|
quote:\ Dat is in zoveel clubs zo, op deze manier kunnen ze bepaalde regels omzeilen omdat ze een club met leden zijn. ![]() |
|
In Vera is dat ook zo, maar dat is maar 1 euro. In Paradiso was het de laatste keer 2,50 euro. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
ik heb nu eindelijk alle Lugubrum cd's thuis liggen, daar kan natuurlijk mooi een concertkaartje bij. hmm. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! ![]() |
|
Schop ![]() ![]() |
|
Hier gaan we natuurlijk heen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Jep, zo is dat, wordt vast erg goed. ![]() ![]() |
|
Mooi, dat wordt erg gaaf namelijk Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote:Flink pilschen. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |