|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Is dat niet... kom, dinges, die ZM-ster die ook een tijd (of mss nog steeds wel?) als weet-ik-wat-voor-technicus op tour ging met Jon Oliva's Pain? |
|
Is zij niet gitariste/bassiste bij een of andere metalband? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 16-10-2012 21:24] Subtiel kamerolifantje |
|
Daar dacht ik aan idd! thnx! Nee, dat is ze niet...eigenlijk kan het me ook niet echt schelen. Had hij maar de ballen moeten hebben om haar toen aan te spreken. Kusjes! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Op wie doelt u met "hij" ? Het heerschap op de foto had het toen te druk met kuisen en ikzelf lag ergens compleet uitgeteld door alcoholverzadiging . Het kan verkeren mensen . De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
Fak it! Kusje! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 16-10-2012 22:26] Subtiel kamerolifantje |
|
Oh dit is geen editten... Nog een kusje! [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 16-10-2012 22:25] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Het wordt geäpprecieerd ! De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet ! |
|
quote: Dat was ook mijn idee.. Hoeheetzeookalweer. Editeer: She_Devil. [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 16-10-2012 22:38] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik weet wie het is, en het is niet die chick die wel met Jon Oliva op tour was (dat is die licht meid uit het zuiden van het land). Dit is iemand anders, ga hier niet persé melden wie, misschien zit diegene daar helemaal niet op te wachten. |
|
Nee niet She_Devil. Lijkt meer op Zillah. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Is het ook niet. Sowieso niemand van hier. Ik zag iemand Izegrim noemen, zijn hier écht mensen die daarnaar luisteren? Hoe dan ook, de persoon op de foto. Ik meen haar - voornamelijk vanwege het ongebruikelijk lange haar - vaagjes te herkennen als iemand die vroeger met enige regelmaat bij black metal concerten in bijv. de Goudvishal aanwezig was. Verder zou ik het allemaal niet weten. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote::') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Persoon in kwestie is al doorgegeven. |
|
Gelukkig maar! En dat zo lekker voor de feestdagen. Fijn hoor. Subtiel kamerolifantje |
|
met grote verbazing blijf ik me afvragen wie er inderdaad echt vrijwilliger naar IZEGRIM wil luisteren..... en dan ook nog een cd of shirtje koopt... allejezus... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wie luistert er hier naar Izegrim dan? Subtiel kamerolifantje |
|
Irritante Klootzak natuurlijk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |