![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat vind ik ook wel een gaaf woord. Alsof je vroeger met een vijg om je oren werd geslagen..pff Maar ik gebruik liever een pedagogische tik Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote:Voor als er iemand recalcitrant is ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
Heerschtopic Maarten ![]() Euhm, what about: ful·mi·ne·ren te·gen (ww.) 1 heftig uitvaren par·does (bw.) 1 plotseling, halsoverkop => onverwacht Of het schitterende schrei·en (onov.ww.) 1 [form.] huilen Nederlandsch heerscht ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 09-05-2005 23:42] ![]() |
|
quote:Noen, is dat niet vlaams? En gebruiken ze dat niet nog? ![]() |
|
kas·te·lein (de ~ (m.), ~s) 1 caféhouder [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ik ken het alleen als rapaille... Nou goed, dat zal dan ook betekenen dat het een Franse oorsprong heeft. Verder vind ik buiten de hiervoor genoemden woorden, onverlaat een prachtig woord. heerstopic ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
fillibusteren! schitterend woord :p ![]() |
|
Deze is ook mooi: Prakkeseren ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
schoei·sel (het ~, ~s) 1 schoenen, laarzen e.d. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Zou de in vergetelheid geraakte vertaling van "BLING BLING" "FONKEL DE FONKEL" zijn? ![]() Ik voel trouwens een oud Hollands dicht-topic aankomen... ![]() |
|
Krieken - aanbreken (van de dag / dageraad) ![]() |
|
epibreren edit: sorry, is geen Oud Neerlands 'ofschoon' vind ik wel mooi [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 09-05-2005 23:57] Hatsjikidee! ![]() |
|
follikels lendenen koeieuiers :p ![]() |
|
frap·pant (bn.) 1 opvallend ![]() |
|
el.pee platte ronde schijf met groeven die op een platenspeler kan worden afgespeeld. Hatsjikidee! ![]() |
|
Tellen niet- Germaanse afleidingen ook mee? ![]() |
|
quote: ROFL!!! De BM-variant (zilver en robijnen) van de rap-mode (goud en diamanten). "Zegs, gristenhond, ziet u hier mijn fonkel-fonkel (omgekeerd kruis, spikes, kettingen e.d), dat zal het laatste zijn wat u aanschouwt!" ![]() |
|
quote: Deze is vooral vermakelijk om het aan buitenlanders te laten uitspreken ![]() ![]() |
|
quote:Een pracht woord! Net als Lapzwans ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Helaas verdoemd tot uitsterven, net als videoband, cassettedeck en misschien in de toekomst zelfs het complete verzamelwoord 'analoog' ![]() |
|
zitvlak... lol zeebonk scharlaken schalks FIETS! :p ![]() |
|
quote: Hehe, dit woord kwam ik laatst tegen in een boek wat ik aan het lezen was. Ik moest het opzoeken in een woordenboek want ik had er nog nooit van gehoord ![]() ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ook een mooi woord: usur·pe·ren (ov.ww.) 1 onrechtmatig in bezit nemen, zich aanmatigen => inlijven Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Is een Anglicisme ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |