![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ken iemand hier nog een synoniem voor OMWILLE? ik ben een verslag aan het opstellen maar heb een writersblock :p ![]() |
|
ooit gehoord van opsmukken is ook wel geinig ![]() |
|
quote:Nee. Dat heet nou een witte van Hoegaarden, of een witteke. Geen Hoegaarden Wit. ![]() Mijn favoriete ontlening blijft van toen de Fransen het woord "manneken" overnamen, het omvormden tot "mannequin" en wij toen pardoes zelf leentje buur gingen spelen. Woorden zijn leuk! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Deerne al genoemd? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
't is altied 't zelfde met ow deerne. Stukje tekst van de band normaal. ![]() Ik heb de 120 dagen van sodom van de sade en daarin staat het woord enculeren nogal vaak. Jaren en jarenlang wist ik het niet. Internet is dan best handig. Hoewel google in 2005 nog maar 16 pagina's laat zien. Maar het zal wel een slechte vertaling van een frans woord zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 10-05-2005 22:55] ![]() |
|
'cul' is kont in het Frans, toch? In de reet neuken dus. Mooi hoor. Maar geen Nederlandsch woord. Een mooi woord voor beschermheilige is "schutspatroon". Ik zoek er nog één. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Nee goed, maar zet dat woord dan ook niet in een nederlandse vertaling neer. En dat cul kont is, wist ik toen en nu veel. Flauwecul, dat is het! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 10-05-2005 23:07] ![]() |
|
Tronie! ![]() ![]() |
|
mijns inziens, oftewel m.i. overal zie ik tegenwoordig imo staan, wat in my opinion heel gay is. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
ende ![]() ![]() |
|
jo·lijt (het, de ~) 1 [archa.] pret, plezier ![]() |
|
quote: Nou Lambiek en sidonia hoor ik het best nog vaak zeggen.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
'blieven' 'een weinig' als in "blieft u een weinig melk in uw koffie?" of 'ietwat' Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: 'Gaarne! Opdat ik onverwijld den dorst kan lessen' [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 12-05-2005 21:30] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: dat zijn ook belgen ![]() ![]() |
|
quote: Edoch, goede man, den dorst lessen doet gij toch niet met deez deerniswekkende drank doch met mede, het vocht onzer goden? Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Zoo 't u lust kunt gij den coffei versmaden, en dan tusschen noen ende nacht het vat van mede doen spreeken, derzelven zult ge bemerken dat het uwen tong zal verzwaaren, nochtans uw gemoed verstercken. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Schavuit dus ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Juist. ![]() “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Wie gebruikt het woord schalks nog wel eens? Ik vind het een heel mooi woord en ik weet zo ook niet een woord waar je het 1 op 1 mee kunt vervangen. Als ik het gebruik word ik iig altijd eerst wat vreemd aangekeken. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Schalks! Prachtig! Gebruik het alleen nooit. Ik vind wuft ook een mooie ![]() |
|
Stoethaspel vind ik een mooi woord, net als knurft. 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Wuft moest ik ff opzoeken, mooi woord! Ga ik nog wel eens gebruiken. ![]() Stoethaspel of schobbejak zijn ook heerlijke woorden. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
"pochen" en "jokken" worden toch ook nauwelijks meer gebruikt? . Ik vrees dat "kinderen" ook op de lijst gaat komen (ten koste van het afgrijselijk "kids") en niemand gebruikt nog "in dier voege" [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-03-2015 22:14] ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |